![]() |
|
||||
|
||||
![]() dikke bak kerel.. wil ik wel eens en rondje naast zitten als ik de verhalen mag geloven
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, hhahaha valt wel mee hoor ![]() Maar kunnen zekers wel eens een blokje om ![]() Moet wel goed komen. |
|
||||
|
||||
![]() ja ja de linker baan is voor japie en dan kom ik met mijn golf.
|
|
|||
|
|||
![]() sjocht er wer keurig ût Siep!
![]() en met Johan op de Linkerbaan klinkt leuk,maar dan wil ik naast Johan zitten,kan Richard naast jou zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dat moet maar een keer guido dan kan je lachen wat word dat dan een feest op de weg achter siep aan
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() gaan we doen Johan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super auto geworden man!
De wielen staan hem ook goed. Gister was Bram hier nog om de intercooler te halen en hebben we het nog even over je auto gehad , hij vertelde idd al dat de 1e versnellingsbak al om zeep geholpen was. DIKKE NM'ers ha ha.. Gr Jan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt goed.. mijn zus woont in hallum, dus komt wel goud
|
||||
|
||||
![]() Godver, ziet er goed uit Siep!
![]()
|
||||
|
||||
![]() strakke bak vent
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje Guido ![]() Kennen wel een keer weg te scheuren ![]() Hij loopt nu teminste over de 200 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje vind de wielen ook strak! Okee de gekke Brammetje ![]() ![]() En ja als ik het gas in druk staat ie te stuiteren zo graag wil ie weg, dus is het niet vreemd dat er dan eens een bak sneuveld ![]() ![]() Maar goed weet nu waar deze bakken tekrijgen zijn, dus geen stresss..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We hebben het er volgend weekend in Leeuwarden wel ff over Siep ![]() en idd GAS is alles! en een gang os een koegel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee, moet je eens een belletje doen als je hier heen komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En voor de rest iedereen badankt voor de complumenten
![]() Zal binnen kort weer eens wat fototjes maken. Moet ook nodig weer eens met mijn Golf 1 topic bezig, ligt ook een buld stof ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou hier weer eens een reactie
Laatste tijd niet heel veel meer gedaan aan de TDI behalve RIJDEN ![]() De Golf 2 TDI staan nu te koop Dusssss zal vande week nog ff wat nieuwe foto,s maken! Golf gaat weg om dat ik mijn zinnen heb gezet op een T3 bus ![]() fotos volgen gr Jap Last edited by siepgti1978 : 11-09-2011 at 15:19. |
|
|||
|
|||
![]() mac jappies bang bus
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Kunnen Alie en ik daar mooi volgend jaar met edition38 in slapen ![]() |