![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou ik heb toch nog een paar andere winterwielen aangekocht, het gaat om de bekenden Ronals! :tu:
Een voorbeeld van de oude eigenaar: ![]() ![]() Love it, or hate it! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Love it
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien kan ik je verder helpen met je wmf front. Mijn broertje heeft destijds een front gekocht op ebay. Dit was een jetta front maar wel met wmf lampen en grill. Ik zal hem eens vragen of hij die ombouw beschrijving nog heeft. Of in ieder geval nog weet wat die moest aanpassen.
|
|
||||
|
||||
![]() Gave wielen Salih!!
|
||||
|
||||
![]() DIK!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() thnx mensen, dit gaat denk ik wel zeer netjes staan qua kleur-stellingen. Dus we gaan het zien. Ik ga iig met dit weer buiten GEEN bandjes verwisselen.
![]() ![]() @ VWJYI wat er aan de front verandert is weet ik wel alleen de koplampen zaten op een ondeugdelijk manier vast.En het waren 2 rechtse koplampen kwam ik achter door iemand die bij mij spullen kwam halen, die zag dat. Daar moet ik gewoon wat op verzinnen. Nieuwe koplampen kun je zo kopen dat is geen probleem! Maar een beetje info kan geen kwaad, iig thnx hiervoor! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier bij een 2tal updates waarvan 1 met foto's en de andere niet!
De andere waar ik geen foto is een zeer mooie zwarte hoedenplank met bijbehorende steunen! ![]() De andere na ja.... kijk hier maar: ![]() ![]() Big thnx 2 DoriDaan a.k.a. Daniel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ehm....
Die dingen moeten onder 'n witte Golf, niet voor 'n witte muur... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb je gezien hoe het buiten is op dit moment ![]() ik wacht wel eventjes tot het goed weer is, en zo tegen de muur krijg je toch een beetje een idee! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geef ze dan gewoon aan mij, ik heb nog 'n witte Golf die voorlopig binnen staat.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze staan mij niet in de weg, ze staan droog dus! maar voor een gering bedrag is alles te koop! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier ermee... 1 ding is zeker... je ziet ze VEEEL minder dan welke BBS dan ook..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd en nogmaals thnx voor het brengen! Super geregeld zo! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aha toch de deal rond gemaakt met Daan?
Zal super staan kerel |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan kerel.. de EVENTUELE VW die er week komt heeft toch 5 gaats...
vul anders ff de sellers feedback in van breadfan.... Greetz
|
|||
|
|||
![]() @ Dennis, ja kon het toch niet laten om ze kopen!
![]() @ Daniel, nee ik ga ze niet verkopen. Ik hou ze lekker zelf van de zomer! ![]()
|
|||
|
|||
![]() heey gave auto! die ronals gaan er leuk onder staan!
no offense, maar had je niet beter een standaard witte mk2 hier in nl kunnen kopen? vooral met die wielen en front die erin zaten zal het geen goedkope auto zijn geweest, en die spulletjes zijn er weer af. maar vind het in ieder geval een heel gaaf ding, ben benieuwd naar de pics met die ronals! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had wel gekund, maar dan was het lood om oud ijzer geweest als ik er alles op had moeten zetten. Alles wat er gedaan is heb ik gewoon (als je tenminste doelt op WMF) nog! Alleen de interieur is stevig gewijzigd, omdat de andere gewoon in mijn ogen smerig was! ![]() Maar alles komt goed. hij wordt alleen maar beter (imo)! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat is er eigenlijk nog USA aan? Je interieur is gewoon euro, evenals je front, verder is er nog weinig USA style aan ook, geen brede BBSen o.i.d. (alhoewel die Ronals wel mooi zijn!)... En je zijschermen hebben geen SML's, dus zijn in feite gewoon gecleande euro's.
Het is wel een mooi auto om te zien, maar het is wel een beetje een standaard euro golfje... Ik bedoel dit allemaal niet om je af te branden, maar ik vraag het me wel af! Edit: Oke, je bumpers en een us spiegeltje zijn wel USA als ik het goed lees.
Golf 5 GTI Last edited by Lars90 : 09-12-2010 at 10:02. Reason: wat vergeten |