![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je reactie! De Corrado wordt in ieder geval op mijn pa's naam verzekerd aangezien WA nog niet te betalen is op mijn leeftijd en de Corrado gewoon minimaal WA+ verdiend.
En wat betreft de velgen, ik ben er nogal gek van dus vandaar dat er al zoveel setje onder hebben gezeten. Ook ben ik het helemaal met je eens dat de Corvette's het beste stonden. Alleen die waren niet zo heel erg netjes en om ze netjes te krijgen ging er een hoop werk in zitten waar ik eigenlijk niet zo'n zin in had. Dus vandaar dat ik ze verkocht heb. ![]() Maar die booskijker heb ik nog. Die is in 2008 ook gespoten toen de auto ook opnieuw gespoten werd dus hij staat nog zeer netjes in de lak. Ik stuur je wel even een PM met daarin mijn bedrag wat ik er voor wil hebben.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren eindelijk de adapters voor de Porsche velgen mogen ontvangen. Dus vandaag meteen aan de slag gegaan om ze er eindelijk onder te zetten. Het monteren verliep een beetje moeizaam aangezien mijn €30 krikje alweer naar de klote is. Toen dus maar even een krik geleend bij de lokale garage en die hield het gelukkig wel vol. Zal ook wel van een vele malen betere kwaliteit zijn. :mrgreen:
Maar ze zitten er in ieder geval onder en het mis staat niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En het originele luchtfilter huis zit er nu ook weer in. Die K&N filter was namelijk wel een beetje versleten. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Netjes, ik zeg polijsten die handel!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat heel erg netjes Dennis
![]()
|
||||
|
||||
![]() setje nr. 5....
Maar staat idd erg netjes en chic! (...en NEE, niet polijsten; gewoon zó!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Zeer netjes, dit vind ik toch wel echt het mooiste tot nu toe! Niet polijsten, zo houden!
|
|
||||
|
||||
![]() Dankje jongens! En nee, ze worden niet gepolijst. Ze blijven mooi zilver. Heel misschien dat ik ze nog een keertje opnieuw laat poedercoaten als een maatje van me dit goedkoop kan doen op zijn werk. Zijn die paar steenslag puntjes ook weg.
![]() Maar het enige wat ik er misschien aan ga veranderen zijn de naafkapjes. Ingekleurde varianten vind ik namelijk wel een tikkeltje mooier en er komen dan achter bredere adapters op. Al denk ik persoonlijk dat ik het zo laat. Het zijn namelijk geen blijvers. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto hoor en goed bezig.
Zo orgineel mogelijk zijn ze het mooist.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ik ook ![]() Quote:
![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Dankje Dr.Golf en Vento Vice.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staan echt heel goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Een van de mooiste wielen voor een C...
Super netjes..!
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Ze staan inderdaad goed ja. Al is het niet het ultieme wiel voor mij persoonlijk. Haha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat mij raden.... 3 letters en 3 delen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet nog wel een leuke set te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, 3 letters en ook 3 delen ja. Ik denk dat ik toch maar echt voor zo'n setje moet gaan. Maar het liefst wel in 17 inch want ik wil laag gaan met de Corrado.
![]() Maar nu komt het er niet van want die Porsches moeten er eerst maar weer eens een tijdje onder zitten denk ik en dan moet ik die nog maar eens verkocht zien te krijgen. Of er moet iemand zijn die aan in ruil doet. ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Opzouten, ik krijg er nu al onderhand spijt van dat ik mijn C4's heb weg gedaan.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahahahahaha sorry dennis,maar geef toe,ze zijn wel dik deze in deze kleur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De corrado staat er netjes bij! had hem ook al gespot op het carclean forum!
|