![]() |
|
||||
|
||||
![]() Raamwerk steekt niet zo moeilijk in elkaar.
Als je trouwens nog iets mist, moet je het even laten weten, dan zal ik even zoeken hier. Misschien iets van boutjes ofzo. Blijf 'm zeer zeker volgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat gaat helemaal goed komen ![]() Quote:
Nee, was niet inderdaad niet zo heel moeilijk ![]() Komt goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() top dat je er al aan begonnen bent,gaat best goedkomen....
(prachtige foto,die laatste ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 13-01-2011 at 00:01. |
|
||||
|
||||
![]() Ja die Chris heeft het er maar moeilijk mee om ergens "afscheid" van te nemen
![]() Trouwens leuk om even met jullie gesproken te hebben, was gezellig. Succes met de Scirocco en we zien mekaar nog wel eens ![]() Groet Roger
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, zo'n mooie auto, en na een maandje erin gereden te hebben, heb ik een jaar moeten kijken hoe ze erbij stond hier thuis. Maar ik ben wel blij dat ie naar jou toe is Mike ![]() Niet zoals mijn oude Golfje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het 1e op je 'to do listje' heb je nog steeds niet gedaan
![]() Haha, stond er netjes bij verder hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog steeds niet nee heb de eenarmige maar weer opgeknapt ![]() Zaterdag maar even op de sloop kijken ![]() thanks jarno !
|
|||
|
|||
![]() Weer een mooi nieuw fris motorkapje erop
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!, nu nog ff je kentekenplaat recht hangen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() zei ik net ook al[toen mike bij me in de kamer zat],maar schijnt dat er iemand aan het rukpukkelrammen is geweest
![]() ziet er weer netjes uit mike,eerst de rest nog maar eens deze kant heen halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Molle, bedankt voor de actie shots
![]() @Ruurd, als je het leest, ook super bedankt voor alles ! @Vento : ja, morgen weer een dag..uitdeuken (stiekem wou ik even een ratlook proberen ![]() @De Pul : gaat helemaal goed komen, haha ![]() ![]() @C1 Rob : Thanks, jouw bakkie ook! komt goed die volgende keer! Rocco moet alleen nog (steeds) gespoten worden. Maar na vandaag weer veel nieuwe plannen bekokstooft dus.. we gaan nog even door met ook de fire ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Graag gedaan Mike! |
|
||||
|
||||
![]() Vorig weekend even bij Ruurd langs geweest, samen met Gerben (de Pul) lekker wezen shoppen. Ook gelijk meegekregen hoe je klinkers kan lossen in je voortuin
![]() De golf krijgt weer wat nieuwe delen zo komt er een ander motortje in en andere deuren en het interieur wordt vervangen. Origineel wisser systeem komt er weer op en ondertussen wordt de rocco nog gedaan aan het eind van juli maar dat moet allemaal wel goedkomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ander motortje? Vertel?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blijft er een knappe bestuurders stoel over in f&i kleuren?
|
||||
|
||||
![]() komt zeker goed
![]() ![]() at dr.golf,er blijft een redelijk net compleet interieur over en een nette achterklep,allebei for sale ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() wordt strax een mooie fire and ice mike heb later ook nog wat moois voor je te liggen als je hem als eens overspuit. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blokje wat er in moet gaan komen is een 2.0 8v ABA met crossflowkop. ideaal voor ombouw naar carbs of naar turbo
![]() Km stand van het blok zit nu rond de 2 ton, zo uit mn hoofd kan iets lager of hoger zijn. Was gekocht met 118 miles (us blok) = 189.000 km + en heeft wel wat gereden daarna .. @Ruurd, ik hou het in gedachten komt goed en bedankt ! ![]()
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 22-06-2011 at 20:34. |