![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heej coole muismat... die heb ik ook!! toppie ![]() ennuhm, hoe kom je aan dat model caddy dan? want de kleur en interier kloppen met die van MIVW toch? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de t4 van Jasper vandaag gespot in Kampen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen, iets voor 08:00, Golf 1, oranje, volgens mij een swallowtail maar kon het niet helemaal goed zien. Was in Veghel, reed de straat in richting autodrome Coolen...... zag er erg netjes uit!
|
|
||||
|
||||
![]() gele golf1 stond geparkeerd bij de haven in waspik. bbs rm eronder inclusief rollbar en chrome bumpers. stond er erug mooi bij
|
|
||||
|
||||
![]() Hier in Emmen (Rietlanden, aan de kant van Parc Sandur) een Notch, staat er al een tijdje, en kwam er zondag weer langs, en ik dacht even vragen of diegene hier ook zit!
Donkerrood, en helemaal origineel! Iemand?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe eindelijk iemand die mij spot ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo vanmorgen ging ik naar me werk en daar kwam ik onder weg een T1 tegen...
het was een witte met een roze VW logo op het front hij viel gelijk op... hij reed op de A13 in de richting van den haag en zag hem ter hoogte van de Ikea delft...
|
||||
|
||||
![]() heb dit nog even gevonden op het spijlbus register
http://spijlbusregister.web-log.nl/categorie/69705 zo te zien is ie het...
|
||||
|
||||
![]() die is van hier vwjopie ! hij heb laatst van die dingen op zijn bus laten kalken... die soort tatoeages.
|
||||
|
||||
![]() ja da's inderdaad jammer .....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt die foto staat ook op het register zitten op zijn achter klep volgens mij...
is maar net wat jezelf mooi vind...
|
||||
|
||||
![]() mat zwarte kever met rode bies in de naad van de spatborden met een dakrek. Ring Amersfoort, zag je voorbij komen toen je over het bruggetje kwam bij PON Dealer.
|
||||
|
||||
![]() 28-06-05 14.00 uur.
Een mat-legergroene kever, vanaf de oude rijnbrug de johan de witlaan op in Arnhem. klep stukje open, jetpipe eronder. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() vandaag, rond 13:00 , hier op de parkeerplaats bij getronics (Den Bosch), metallic groene kevert, laag, whitewalls, blauwe kentekenplaten.......
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[heelerggrappighe] wast een taxi dan :P [/heelerggrappighe] |
|
||||
|
||||
![]() Net in Zeist, nabij de op en afrit aan de A28... Ti bus Grijs/Creme ofzo met een huif. Naar mijn weten kwam hij vorig jaar langs op VW Euro 's morgens met koffie achtering
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen, Rosmalen, Mk1 Cabrio, donkerblauw, zwarte kap, embleemloos grilletje, laag, en pirell's eronder...
|
|
||||
|
||||
![]() Christiaan...word tijd dat je een digicam permanent in die lease bak van legt want wat jij op een week tegenkomt kunnen sommige mensen hier op het forum alleen zien in hun natte dromen :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij weet ik wie je bedoelt!! Op de achterklep iets getekend/geschilderd/geplakt?? Jongens hebben mijn boxter wielen gekocht voor een andere kever, komen uit heteren en rijden dagelijks met dat ding..... Mat groen, niet zo heel netjes, mexicaantje en inderdaad een jetpipe, jong ventje erin... |
|
||||
|
||||
![]() Amersfoort:
mat zwarte kever, aardig laag... dakrekje en wat opviel was een rode trimline over de auto. in de naad van de spatborden doorlopend over de deur enz. Weg tussen lelijkstad en harderwijk: licht blauwe golf 2, geblindeerde roampies, kut-diffuser en een hoop ander tupperware rommel ![]()