![]() |
|
||||
|
||||
![]() bahahaha
|
||||
|
||||
![]() fotosoepgrap of zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() whahahaaha wel een goeie grap moet ik zeggen!!
Hij sloeg bij mij ook in als een bom! |
|
||||
|
||||
![]() nee lijkt mij 100% echt. ze zijn al 4 jaar aan die wegen bezig..
|
||||
|
||||
![]() daar bij de spar komt een rotonde. De parkeerplaats bij de Shell blijft even groot. De rotonde is er om de snelheid er uit te halen. die middelste foto's zijn van de weg naar Reifnitz, waar ze de laatste jaren al die gaten in hebben gekregen. Gelukkig is het men daar er veel aan gelegen om de boel glad te krijgen voor GTI. Ze hebben een stukje van de wanden weggehaald en netten geplaatst om een bredere weg te creeren, omdat er wat aan de stoepzijde naar beneden gelazerd was.. ook hebben ze daar straks een nieuwe reling zitten. Kan ook niet anders want daar waren ze verleden jaar ook al mee bezig.
Alle info komt van het Gemeindesamt Reifnitz. Een telefoontje doet wonderen. Tel.: +434273224021 Dan moeten we met de vering maar weer iets omhoog. Ik was net bezig de boel lager te zetten. kijk anders naar de webcams voor actueel weer. http://www.wcam.at/ Last edited by Waldorf : 13-04-2005 at 17:07. |
|
||||
|
||||
![]() het ziet er naar uit dat er geen lage VW's over kunnen rijden.
|
|
||||
|
||||
![]() Dit ziet er niet goed uit mannen ,hoop maar dat het over 3 weken allemaal goed komt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gelukkig heb jij airride! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Airride is een beetje aangepast ,dus extreem hoog gaat hij niet meer ,wel lager :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Zal wel goedkomen allemaal.....
Heb een positieve reactie gehad van het VVV via mail, Waldorf heeft telefonisch contact gehad, wat ook positief klonk dat het allemaal wel op tijd klaar zou zijn... En ik denk ook wel dat ze opschieten, want het is een aardige bron van inkomsten voor die regio daar...
|
||||
|
||||
![]() zou ik ook zeggen als ik hun was anders zegt iedereen we gaan niet !
zal vast wel goedkomen ja ! wie zien het wel !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yeah right, iedereen heeft al geboekt, en wellicht al betaald. Maar ik heb hoop. Op de webcams van Velden is het allemaal pracht en praal. De zon schijnt er en het is er prachtig weer. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha !! zal vast goed komen !!
heb inmiddels mijn inrijkaart ook binnen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vergeten jullie het tolvignet niet????
|
||||
|
||||
![]() nog twee dagen, en dan vertrekken we al....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
over 2 dagen al?!?!!?!?! rijdt de bus zo langzaam? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn gewoon slim