![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
The Rooster heeft een ideetje voor je: Nou, goed idee ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() gewoon originele achterlichten zou ik monteren...
|
|||
|
|||
![]() originele vindt ik het mooist, maar smoke zou ook niet misstaan.....
|
|||
|
|||
![]() die rode zijn uber bij jouw kleur... of originele zonder achteruitrijlicht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Wat bedoel je daar mee? Dat die rood geverfd is? Anyway, lijkt me ook wel een leuke optie ![]() Bij donkere auto's vind ik heldere achterlampen niet altijd mooi staan (wil dus niet zeggen dat ik t bij alle donkere auto's lelijk vind ![]() Het gaat om t totaalplaatje ![]() Geheel rood zal ook super staan, maar dan ook echt rood ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De hemel zit erin.Nu alleen nog plakken, knippen en drogen.Schuif/kantel dak nog ff netjes maken en weer een onderdeel klaar.
|
||||
|
||||
![]() nog ff en ze mag weer
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() de hemel zit er bijna helemaal in alleen het dakje er nog uit snijden. Het viel niet echt tegen om hem erin te krijgen volgens Alvin, scheelt weer. ![]() de wielen zitten er weer onder met verse bandjes. ja ja ik weet het, nij moet nog fiks gaan zakken. ![]() gelukkig komen de verbreders er nog op, staat anders zo asso. ![]() het eindresultaat mag er bijna zijn , de bouwer is zeer tevreden met dit project.
W@man in volkswagen mk1 ![]() Last edited by beckymk1freak : 13-05-2005 at 23:38. |
|
||||
|
||||
![]() mooi bakkie alvin je weet wat ik gezegd heb over die achterlichten
![]() ![]() keep up the good work |
|
||||
|
||||
![]() we kijken wel ff Bas , enne hoest met de BBS velg?
|
||||
|
||||
![]() hups de ruiten zitten erin.
|
||||
|
||||
![]() ff doorbeuken Alvin, dan rijd ie van het weekend
![]()
|
||||
|
||||
![]() het zal er om houden, de ombouwset moet er ook nog op , en de schuif/kantel er nog in. pffff wat een werk .......VW speed moet ons maar eens een keer uit nodigen op een meeting .
|
||||
|
||||
![]() neem je de golf zeker mee en mogen wij sleutelen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de bedoeling is dat ie dan wel klaar is als we ermee naar een meeting gaan.
|
||||
|
||||
![]() de ruiten en het dashboard zitten erin, gaat nu wel hard de stoelen en de vloerbedekking gaan er van der week in, bumpers erop en nog wat kleine dingen afwerken en ik kan weer.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jiehaaaaaaaa dat begint er op te lijken.
nog even en dan racen maarrrrrrr. zier er echt super uit |
|
||||
|
||||
![]() iemand adresje voor een mooie dikke rolbeugel of kooi? we zijn nog niet klaar !!!
|
||||
|
||||
![]() wiechers..
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ziet er echt lekker strak uit!!! Top auto