![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, na een tijd tog weer een update, en wat voor een :mrgreen: .
Afgelopen weken druk bezig geweest met andere wielen voor de MKII. Bij toeval kwam er een mooie opknapset te koop op het andere forum, dus gelijk m'n cup wieltjes te koop gezet. Die was ik in een paar dagen kwijt, dus toen naar hilversum getuft voor de nieuwe velgjes. T zijn RSL Mohag geworden in 14" en 8J rondom. Zo waren ze toen ik ze had opgehaald: ![]() Begonnen met 3x in de verafbijt te zetten, en daarna geschuurd met 1200 en 1500 Wet schuurpapier. Om het af te maken met Unipol gepolijst. ![]() ![]() Toen zagen ze er al een stuk beter uit, dus aan de slag gegaan om de harten wit te spuiten. Boutjes heb ik van een laagje gouden verf voorzien, budget liet nu nog niet toe om nieuwe vergulde boutje te halen. Met dit als eindresultaat: ![]() ![]() ![]() En 1 foto van onder de auto: ![]() Dit weekend weer een hele grote update!!
|
||||
|
||||
![]() Mooie wielen zo. Maar niet goed te zien op die foto
|
|
||||
|
||||
![]() vette golf man, mooie rijhoogte...
en gefeli met je nieuwe baan (neem ik ff aan omdat je hem niet hebt geschorst en nieuwe wielen enz) vind die wielen wel vet maar zoals STN1 al zegt, foto van de zijkant mis ik. ga je nog iets aan die stoeprandschade doen?
|
||||
|
||||
![]() Mooi
|
||||
|
||||
![]() mooi om te zien dat je zoveel tijd in mn oude setje hebt gestoken! staat super!
|
||||
|
||||
![]() Hier dan de 2 laatste foto's, inmiddels al druk bezig met een grote update!:
![]() ![]() Wielen worden wel gedaan, maar pas van de winter. Dan laat ik ze oplassen en proffesioneel polijsten...
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn netjes geworden! Hulde!
|
|
||||
|
||||
![]() Echt gaaf!
|
|
||||
|
||||
![]() Dag 1 van de grote metamorfose is voorbij, en de patient ziet er veelbelovend uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welke kleur heb je hem gerolt?
|
|||
|
|||
![]() en neem aan dat je alleen de buitenkant hebt gerold.
|
|||
|
|||
![]() wieltjes zien er goed uit !
waar blijven de foto's van de metamorfose ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Foto's komen pas wanneer ze helemaal af is...
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer beginnen met opbouwen, hopelijk kan ik zondag weer rijden...
|
||||
|
||||
![]() Wielen zijn gaaf jordy, ben benieuwd naar het totaalplaatje.
|
|||
|
|||
![]() ik snap die ene mistlamp niet, dat is tog niet oldskool, niemand reed in de jaren 70-80 met 1 lamp, alle oude fotos die ik van me pa en ze maten zie met capri kadett c golf 1 manta celica noem maar op allemaal meerdere hellas, nooit 1 tenzij ze ergens in de sloop beland waren maar dat geeft weer andere beelden
|
|
||||
|
||||
![]() nog langer geleden erik.. kevertijdperk
|
|||
|
|||
![]() aah op die manier
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is t al zondag?? ![]() ben benieuwd, zag er voor de rest al veelbelovend uit!
|
||||
|
||||
![]() Het eerste deel van de metamorfose is klaar!
Afgelopen donderdag ochtend begonnen met demoteren van de auto, en met een klein uurtjes was alles eraf. De ouders zouden 5 dagen weg zijn, dus had ik mooi de garage ter beschikking. ![]() Zo stond ze er donderdag bij: ![]() ![]() Gelijk maar aan het schuren, geholpen door een maatje van mij, en met 2 van die "mouse" schuurmachintjes was het zo klaar; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met dit als resultaat: ![]() ![]() En dan na 2 dagen rollen en verfen was ze gelukkig weer klaar, je verkijkt je eigen er altijd weer op hoeveel werk het tog nog is om een auto te rollen. Hier voor de eerste keer weer in het zonnetje: ![]() ![]() ![]() En hier met alles weer gemonteerd, en net gewassen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Even alle veranderingen op een rijtje: -Over gerold in bordeaux rood. -Hoogglans wit dak. -Zilveren bies in de bumpers. -Enkele plastic delen matzwart gespoten. -GTi stijl rood/zwart achterlichten. -Embleemloze grill.(nog in twijfels over) Nu eerst volgend weekend naar de Arnhem Dub-Inn, en daarna met p2000 wet na polijsten voor een echt glanzend resultaat. Ik ben zelf bijzonder tevreden met het resultaat, dacht in het begin dat ze wat te donker rood zou worden, maar valt niks tegen...