![]() |
|
||||
|
||||
![]() goddomme Piet, dat ziet er heel erg fraai uit man!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry????!! ![]() ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor dat geil.....ehhhh geel
|
|||
|
|||
![]() SUPER dat gele!!! zijn die koplampen zo geleverd of is het folie/gespoten?
|
|
||||
|
||||
![]() Dank voor alle positieve reacties
![]() ![]() Ik had het geel al een tijdje in mijn hoofd zitten, leek me superstrak gaan staan op mijn donkergroene Golfje, en er moest een Rallye front in gaan komen en wat denk je...zijn die gele koplampen (glazen+behuizing) nog origineel te krijgen via de dealert ook! :p Mijn geluk kon op dat moment al niet meer op ![]() Zodra de Hartmann eronder hangt en de nieuwe logo's op het achterpaneel zijn geplakt volgen foto's van de achterzijde en trouwens hi-res foto's van het geheel ook!
|
|||
|
|||
![]() Yup, staat erg goed die gele lenzen. Had er ook zo mijn bedenkingen bij maar het probleem is dat je die dingen meestal op een zwarte auto ziet. En dat is dus geen porum.
10/10
|
|||
|
|||
![]() en je vriendin maar in de auto laten wachten piet, haha, en zo hoort het ook
![]() maar hij is en blijft zeer mooi jongen!! ik had hem al gezien in je stalling met een laag stof. enne, mag ik nog een keer met je meerijden ![]() ![]() had je links nou wel of geen slot erin gezet in de handgreep? enne...die 'kier' bij de koplampen hoort aan de boven kant iets groter te zijn dan aan de zijkant? sorie dat ik zo zit te zeuren op die kleine dingen, maar het is goed bedoeld he ![]() ik spreek je binnenkort wel weer. Last edited by DesertWind : 25-05-2005 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() sorry maar ik vind dat geel niks! verder een mooie strakke wagen!
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat orginele Porsche velgen?
|
||||
|
||||
![]() rete strak en dat gele licht echt super
daar heb je de puntjes mee op de i gezet een woord SUPER
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Heb je nog niet genoeg gehad dan?!? ![]() Quote:
Komen er niet in, vind ik niet mooi en is ook niet origineel zo geleverd... ![]() Quote:
Links wel, zit er alleen nog niet in. Vraag me niet waarom ik er links wel een wil en rechts niet, is gewoon een rare hersenkronkel van mij. ![]() ![]() Quote:
Hoort zo. ![]() Quote:
Geen probleem, ik weet met wie ik zit te praten he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen originelen, maar imitaties. Is echter wel met Porsche steek (5x130). Kan ik ze later nog eens op m'n 911 monteren hè. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super totaalplaatje... het gele vind ik zelf ook erg goed staan.... breekt al het donkere wat...
Oakgrun is echt een super kleurtje! mooi ook dat je de lijsten e.d. mooi origineel kunstof hebt gehouden. Wielen zijn ook netjes, maar zou zelf denk ik wat anders willen. 100% af
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Had de foto's van het eindresultaat niet eerder gezien, maar thumbs op Piet, ziet er nice uit. De gele lampen zijn ook niet mijn 1e keus, maar ik kan het wel waarderen als iemand tegen de stroom in gaat en lekker geel monteert :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() Ziet er ongehoord fantastisch uit Piet! Hey we gaan binnenkort wel nog even die photoshoot doen. Dat gaat er absoluut magnifiek uitzien, onze twee groene Golfjes samen op de foto! Pb me anders je nummer eens, dan kunnen we eea kortsluiten.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Photoshoot gaan we zeker nog eens doen! ![]() Nr. zal ik je zo PB'en.
|
||||
|
||||
![]() Kleine update:
Afgelopen zaterdagochtend het Hartmann 70mm systeem onder de auto gehangen. Dit systeem is speciaal ontwikkeld voor de Golf 3 VR6 en Corrado VR6, dus het was helaas geen plug-en-play. Een steun eraan gelast, een andere steun gedeeltelijk verwijderd en aangepast, bocht van midden- naar einddemper met de brander bewerkt en vervolgens bijgebogen. En het geluid is SUPER, een heerlijke VR6 sound komt er nu aan de achterkant uit! ![]() Nu alleen nog een keer een stukje buis tussen gaan lassen zodat de einddemper precies in het midden van de bumper-uitsparing komt te hangen. Foto's en een klein montageverslag volgen vanavond(?). Van het weekend ook begonnen met de Xenon-inbouw. We gaan vrolijk verder. ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 28-06-2005 at 12:29. |
|
||||
|
||||
![]() ooooh pieter neem het aub een keer op want kben zo benieuwd naar het geluid!11
|
|
||||
|
||||
![]() Echt super netjes man!! Gele lampen staat best stoer en al helemaal apart
![]() ![]() Is zou er zelf andere velgen onder gezet hebben, maar dit misstaat hem op zich niet; TOP! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ouwe, neem die bak eens mee naar Uithoorn en stel mijn bak eens af als je wilt.....moet dat met lopende motor?
|