![]() |
|
|||
|
|||
![]() Martinus hier hou ik van, goed bezig ouwe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond op mijn werk de inlaat en G-lader wezen polijsten.
Fijner dan schijven met korrel 1000 hadden we niet dus zal fijner moeten bij bestellen. Daarbij zijn de fotos van mn gsm dusdanig slecht dat ik maar even 2 previews post ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er al goed uit zo te zien op de kleine fotos !
|
||||
|
||||
![]() Polijstwerk heb ik nog niet afgemaakt. Twijfel nog over de hoeveelheid glans die ik de oppervlakken wil geven
![]() Ondertussen flink bezig geweest met de versnellingsbak. Voor de revisie heeft Frank beide bakhelften gestraald. De versnellingsbak heb ik opgehangen aan de motorbok met tussen bak en bok een MDF plaat voor het afdichten van de koppelingskant.. De hele versnellingsbak met scotch&brite opgeschuurd en daarna in een laag matzwarte verf gezet. Nu de hele bak weer opschuren/opruwen en daarna de laatste laagjes verf erop zetten. ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 08-08-2009 at 09:30. |
|
||||
|
||||
![]() Echt een super dik project
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Martinus gefeliciteerd met je verjaardag,
ik kom straks het bier op drinken ![]() Last edited by Stijntje : 08-08-2009 at 12:17. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
Stijn, zou maar op tijd komen dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik stem voor alles mat-zwart
![]() Mooi project ! |
|
||||
|
||||
![]() De bak lijkt nu blauwig, maar dat is de opgeschuurde matzwarte verf. De schakeltoren is nog zwart.
@ lieuwe, zwart wordt het in ieder geval! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moooooi!!!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het net even bekeken, het zit er allemaal perfect uit
Tinus en niet meer alleen sjouwe ik kom jou wel helpen he! want ik hoorde het wel van jullie vaaier, |
|
||||
|
||||
![]() ben ik benieuwd wat deze en gene je hebben geadviseerd mbt het te gebruiken aan injectors....?....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blok + bak gaat er toch mbv een motortakeltje in, de combi wordt te tricky ![]() Aan de bak heb ik me raar vertilt inderdaad afgelopen week @ vincent, ik weet de opbrengst niet meer uit mn hoofd, ze zijn iig groen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is dat voor 'n bak dan? Van de G60? Zijn die dingen zo zwaar? Want 'n 2Y bak weegt geen drol... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar fijn tillen is anders...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, ik was ook enkel benieuwd wat daar van voor bak onder zat, en of er zoveel verschil in gewicht is met die dingen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nja, ik zou die bak wel even verplaatsen maar had goede kleding aan en wilde die bak niet tegen me shirt/broek aanhouden, toen vertilde ik me
![]() De basis is een G60 bak trouwens ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 09-08-2009 at 11:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ahja, dat ken ik. Beetje van je af tillen, en daar gaat je onderrug. ![]() Maar je shirt is schoon gebleven! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat zijn altijd de goede ideeën.
Volgens mij maakt zo'n bak qua gewicht niet zo heel veel uit. |