![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi Mk1 Siep, leuke locatie om fotos te maken !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
14 juni in bergum ....even de golf 1 appart in een hoekje ![]() misschien een leuk tema voor de mannen |
|
|||
|
|||
![]() Opzich wel een leuk idee. Misschien is er wat te regelen.
Mijne is tegen die tijd ook wel beter toonbaar dan nu ![]() ![]() Staat aleen wel op g60 staal ![]() Last edited by Domi : 12-04-2009 at 08:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou leuk zijn jah ![]() Ben benieuwd ![]() Zal ik hem ff goed poetsen ! Ben dus ook zeker weer aanwezig. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb je van de week zien rijden in hallum echt een mooie golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Jah ben hele week al wat aan het touren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo mandag nieuwe schroefset besteld van weitec .
En heb hem net binnen gekregen, dus kan er zaterdag mooi ff onder ![]() Dus heb ik een schroefset over ! mischien heeft er 1 belang bij ? Merk meende van Intraxx/ Bilstein Is erg nette set alleen 1 voorpoot draait zwaar! PRIJS 250 euro Gr siep |
|
||||
|
||||
![]() hey siep heb je je moeten opgeven om op 2 mei je auto te laten uitlijnen??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah zekers Maar mischien is er nog een plekje vrij ![]() Moet je Alberto ff horen! Gr Jappie |
|
||||
|
||||
![]() ik zie wel anders ga ik 1 mei wel vast
|
|
||||
|
||||
![]() He strijder zit je schroefset er al onder??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo mensen eerst maar weer eens een kleine up date
![]() Wat vinden jullie van dit hier onder ? Zijn hoogglans verdicht 6j en 7j ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je mist een wielbout
![]() nee, staat heel mooi. Slagje breder had misschien wel gemogen. |
|
||||
|
||||
![]() vind het er eigenlijk niet zo mooi onder
|
|
||||
|
||||
![]() Vette wielen, uber blingbling
![]() ![]() En je staat er zelf ook nog op haha |
|
||||
|
||||
![]() Je weet mijn mening maat
![]()
|
|||
|
|||
![]() Velgen staan hem goed !
|
||||
|
||||
![]() Dankje voor reacties jongens
![]() Zit zelf nog wat! valt me eigenlijk klein beetje tegen ![]() Maar vind het ook wel weer mooi Moet maar ff kijken en anders maar weer in de VERKOOP ![]() En nou moet ik ook nog kiezen welke ik er onder doe naar MIVW. Moe maar ff kijken . Grsiep |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm... ik weet het niet, omdat dit een echte 1e type 1 GTI is met stalen bumpers enz. vind ik ze misschien iets te 'modern' voor deze auto.
Neemt natuurlijk niet weg dat het wel een mooi wiel is! |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de BBSjes veel en veel mooier. Dit staat ook niet verkeerd hoor, maar vergeleken met BBS staat dit minder mooi dan de RSjes.
![]()