![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijschermen, motorkap en achterklep staan in de primer en ondertussen is er 1 zijscherm geverfd.
Primer ![]() ![]() Nieuwe kleur ![]() En nog een bruin tapijt gehaald ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag verder gegaan met schuren. Vanavond hoop ik de binnenkant nog even en dan is hij klaar om gerold te worden.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() benieuwd hoe dat opdroogt.. het scherm lijkt een stuk strakker in de primer dan in de lak.
|
||||
|
||||
![]() Klopt. Scherm maak ik vanavond weer kaal waarschijnlijk en word ook opnieuw geverfd.
|
|
||||
|
||||
![]() De autovervoloog komt helpen rollen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ah zonde van het werk.. wel mooi kleurtje
|
||||
|
||||
![]() De auto staat in kleur. Benji heeft de auto dit weekend geverfd. Nogmaals bedankt.
![]() Foto's zijn gemaakt met een telefoon. Fototoestel heeft mijn vader in thailand laten liggen. ![]() Deze week ga ik weer beginnen met opbouwen en spulletjes bestellen en dan kan hij in de zomer weer naar buiten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi kleurtje johan!
ben benieuwd hoe ie er uit ziet straks! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() komende week ga ik een nieuwe hemel bestellen en worden er een paar kleine onderdeeltjes gecoat. Ook laat ik de motorkap chemisch ontlakken omdat er zo'n 8 lagen lak op zitten en ik hem haast niet mooi strak kan krijgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben aan het twijfelen wat ik ga doen. chrome of zwarte bumpers...
|
|
||||
|
||||
![]() Chroom lijkt me toch het mooiste hoor..En wel een mooi kleurtje is het hoor.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Het opbouwen gaat nu weer lekker vlot. Bruine tapijt komt er niet meer, hou het mooi bij het zwarte. Volgende week krijg ik nog een setje 14 pirelli's binnen. Zit nu te twijfelen of ik ze onder de 2 of de 1 ga zetten.
Ook komt mijn nieuwe hemeltje volgende week binnen als het een beetje meezit en nog wat klein spul. In de tussentijd pruts ik lekker verder... |
|
||||
|
||||
![]() Leuk kleurtje geworden zo! Heeft wel iets meer dan dat 2 kleurige palet
![]() Succes met het verdere opbouwen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee johan netjes man.. binnenkort maar eens bekijken.. hoest met de rug?
|
||||
|
||||
![]() Verdomme, die Benji flikt 't weer he met dat rollen / kwasten!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met mijn rug is het zwaar k*t. Ziekenhuis in en uit geweest in Drachten en Groningen. Helaas kunnen ze niks vinden dus moet ik binnenkort naar Beetsterzwaag om te revalideren. Kreeg ook van de dokter te horen dat de pijn waarschijnlijk niet weer over gaat en ik er altijd last van blijf houden. Moet er maar mee leren leven. Pijnstillers helpen ook niet, enige wat nog zou helpen is morfine. |
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen weer een beetje aan het opbouwen en ik wacht nog steeds op onderdelen. Binnenkant heb ik ondertussen ook geverfd.
Nog even een paar foto's. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er zo op de foto's goed uit. Mooi kleurtje ook.
|
|
||||
|
||||
![]() Zonet mijn onderdelen binnengekregen oa nieuwe dakhemel, zwarte lijsten en dorpels en nog wat spul. Vanmiddag gelijk beginnen met de onderdelen monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() Iemand enig idee hoe ik het beste de hemel kan monteren. deze moet namelijk nog op maat geknipt worden....!
|