![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi wit is niet lelijk... Kom je dan helpen rollen/spuiten Lennart?
|
||||
|
||||
![]() Rol over die brut!!!
|
||||
|
||||
![]() join the club with; wit
![]()
|
||||
|
||||
![]() die gekke noor is inderdaad lekker bezig geweest...
|
||||
|
||||
![]() Ga hem steeds mooier vinden...
Denk je net een goede beslissing te hebben gemaakt, komen jullie hier weer mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is echt super Berendd! Lekker simpel.
|
||||
|
||||
![]() Zo!! Inmiddels al bijna een week thuis uit Denemarken, tijd om weer eens wat te doen!
Wegens het toch niet rijden [en wachten op een bak] ben ik maar begonnen aan de buitenkant. Voornamelijk eerst wat roest weg [proberen te] werken. Vooraan begonnen. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je motor lekt olie.. Of is dat de nieuwigheid?
![]() Wat zijn precies je plannen? Opknappen en weer rijden, of gaat ie verder uit elkaar? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwigheid joh, gaat vanzelf weer over
![]() Wou hem weer beetje uitelkaar trekken. Hij rijd momenteel toch niet, dus mooi even tijd voor. Wou eigenlijk het blok er ook uit hebben om de hele motorruimte even op te knappen en te spuiten. En het blok dan ook, maar beetje huiverig voor omdat ik dan geheid wat sloop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon aan beginnen. Rustig op je gemak alles losmaken en voor je het weet is je blok eruit. Van de voren veel foto's maken hoe het zat.
Veel werk kan het nooit zijn bij een Passat, genoeg ruimte rondom ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar ik kan volgens mij net als bij een Golf/Jetta het front er niet zomaar uit pakken. Al even naar gekeken, maar ziet er aardig vast uit...
Maar ruimte zat inderdaad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar kan je wel eens gelijk in hebben... Wordt takelen dus
![]() Is het front bij de latere 32B's ook vast? Zal morgen eens kijken bij de mijne, want ik zou het zo niet kunnen zeggen ![]() Btw, Golf/Jetta 2 kan het front er wel uit, MK1 niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedoelde ook stiekem de Mk2
![]() En vandaag lekker niks, ik ben naar Wâldrock ![]() |
|
||||
|
||||
![]() front zit gewoon los hoor, althans bij de mijne wel...
|
|
||||
|
||||
![]() Dan zal ik vanmiddag nog eens goed kijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en, al gekeken?
anders wil ik wel een keer lang komen hoor, om toe te kijken als jij werkt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar zit volgens mij echt vast hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Voor al uw bak en braedt werk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klear net jong
![]() |