![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is het super lekker weer, dus eindelijk weer eens tijd voor mij om te rijden, en om foto's van goede kwaliteit (en niet Erdem's telefoon) te maken.
Ik ben echt super blij met het (tot nu toe) eindresultaat na Erdem's crash! Eerst even wat foto's van vroegah en dan hoe die was voor de crash en zoals hij nu is: Enjoy!!! Bij aankoop: ![]() ![]() ![]() 1 jaar verder: ![]() 2 jaar verder (nu dus): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() superautootje geworden!! ook de achterkant vind ik super (ruitenwisser weggehaald toch?) staat em goed!
heel veel rijplezier ermee ![]() groetjes
|
||||
|
||||
![]() Schitterend autotje! Echt vele malen beter in de lak dan de mijne
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Binnenspiegel heeft zijn plaats ook weer gevonden
![]() Superrr netjes zo, klasse. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wauw
![]() Ziet er top uit! Veel rij- en kijkplezier ![]() Btw Dorien, dat bloemetje in je avatar is leuk, maar zet er nu maar een afbeelding van je golf in ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 12-03-2006 at 15:10. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() je hebt goed werk geleverd ![]()
|
||||
|
||||
![]() superrrrrrrrrrrrrr mooi geworden.
hoop dat mijn projectje ook zo zal slagen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik lees dit topic nu pas en ik wist het ook niet dat ie in elkaar lag. Frank (vwmk2driver) zei het.
Maar hij is weer super netjes opgebouwd. SUPER ![]() Duz morgen kom je er weer mee naar school?? Want ik zag de laatste tijd alleen de vr6 staan. Gr. Dennis
|
||||
|
||||
![]() Klopt idd, vr6 kom ik elke dag mee eigenlijk, die ziet er trouwens ook echt niet meer uit, schade op voor en achterbumper, omhoog geschroefd (voor de APK) maarja zijn tijd komt nog wel. Dinsdag ff apktje erop, remvloeistof wisselen en dan omlaag, uitlijnen. Als het mooie weer komt bumper maken en half strakke klep erop en hij kan er weer ff tegenaan.
Of ik met de golf 1 kom hangt van het weer af ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moooooi! Man!!!
Waar zijn die foto's gemaakt trouwens? Lijkt wel zomer: ![]() BEAUTY
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaap, dit is het zonnige Alkmaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er geweldig uit!!! Echt heel goed gedaan.
Ik hoop dat die van mij er over een tijdje net zo uit komt te zien. In mijn eigen smaak natuurlijk. Waarschijnlijk zie ik hem in de zomer wel weer in het echt. |
|
||||
|
||||
![]() een week geleden mocht ik em al in het echt aanschouwen...
en zelfs bij een regenachtige dag is ie nog 10 keer zo mooi als op die foto's! echt mooie wagen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Morgen is het heel erg zonnig ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit... mag niet klagen nu de mijne nog zie ook dat je een chrome rand heb gevonden voor het linker achter zij raam.
ik kom snel weer is speeden bij jullie ![]() Last edited by vwmk2driver : 12-03-2006 at 22:42. |
|
||||
|
||||
![]() Is goed man, je gaat toch ook naar de meet?
|
||||
|
||||
![]() welke meet???
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice ride hoor !!!! supernetjes gedaan !!
Grtz............. LRR