![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
laat ik het zo zeggen, een oud collega "vertelde" altijd dat hij hieraan sleutelde ![]() Wim heet ie ik kan zo ff niet op zijn achternaam komen ![]() werkte bij jan van Veen auto's in zuilichem voordat ie bij ons kwam ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk dat jij dan rooie wim bedoeld...dan werk of werkte jij bij ames. Klopt heb de auto samen met wim gebouwd. ![]() Het plan loopt nu om de auto terug te brengen naar de orginele staat,hoe deze ooit gebouwd is! VWM golf rallye gr A (Erwin Weber)maar de juiste onderdelen vinden valt nog niet mee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat komt dan wel goed ik weet waar hij 9 van de 10x staat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Boefke
idd rooie Wim (van arendonk) schoot me vandaag ineens te binnen ![]() maar hem "terugbouwen" naar hoe hij ooit bedoeld is, dat is natuurlijk nooit een slecht streven ![]() maar ik werk idd nog steeds bij Ames, wim inmiddels al weer een jaar of wat bij de renault ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt spreek Wim nog regelmatig,nooit gedacht dat hij zo van zijn geloof af zou vallen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de mijne staat er ook nog niet bij en die wordt zelfs dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer!!(foto lukt me nog niet)
|
|
||||
|
||||
![]() Wat info is ook welkom! Zoals kleur, chassisnr, motornummer, kenteken (wat je wil).
Foto zou natuurlijk ook leuk zijn (anders even mailen: koningstijn@gmail.com)
|
|||
|
|||
![]() de kleur van mijn rallye is rood;het kenteken TV-FR-63en de rest moet ik ff nakijken!!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha die voor hij z'n T4 koch in een impreza reed ![]() maarre ken je ook jongens bij hobo of niet??? een nieuwe jongen bij ons komt daar vandaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja daar ken ik wel mensen ja! ![]() trap die william maar eens flink in elkaar.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal ik morgen eerst is doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag wat nieuws geleerd.. altijd gedacht dat ALLE rallye's zonnedakjes hadden behalve de VWMS frames...
nu geleerd: In Italie en Spanje zijn ze ALLEMAAL zonder dakje geleverd..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bron = ???????? |
|
||||
|
||||
![]() Spanjaard. hij vertelde op de tex dat hij er een zonnedak ingezet had (de witte) dus ik verklaarde hem voor gek omdat hij een VWMS had gemold
|
||||
|
||||
![]() Nou ik dacht dat ik apart zou zijn met een witte rallye
|
|
|||
|
|||
![]() @Tjaap: die modellen zonder schuifdak (VWMS) zijn overal geleverd, misschien dat alle in spanje geleverde Rallyes zulke koetsen hadden?
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb een VWM rallye in de schuur staan.een orginele VWM heeft het productie nr in de linker A stijl staan!heeft geen af gekitte naaden.licht gewicht plaat werk,geen achter wisser,dak spanten.achterbank bevesteging,motor ophanging is totaal anders enz.... zo kun je ze een beetje herkennen |
|
||||
|
||||
![]() na mijn weten zijn er nog 11 orginele vwm rallye g60s
erg zeldzaam dus |
|
|||
|
|||
![]() niet alleen de vwm rallye's hadden geen schuifdak
in de "normale" versie was een schuifdak namelijk een optie