|
||||
|
||||
Vuurwerk
Ok, het is ieder jaar weer een hot item qua uitgaven in Nederland. Wat ik me afvroeg is wie heeft er wel vuurwerk aangeschaft en wat?
|
|
||||
|
||||
Iets van 1,53 voor enkele pakjes sterretjes voor de kids
|
|
|||
|
|||
Ik betaal enkel voor vuurwerk onder de motorkap, rest interesseert me niets :p
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook niks, geld kapot knallen vind ik een beetje zonde
|
||||
|
||||
Ik vraag me af waarom half nederland vuurwerk in belgie koopt.
Ik woon net tegen de nederlandse grens en ik zie hier hele dagen nederlanders vuurwerk versjouwen. Is dit in nederland niet te koop of hoe zit dat??
|
|||
|
|||
ik woon ook op de grens en haal het in belgie omdat het daar net effe iets groter en mooier is en een stuk goedkoper dan in NL
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ziet er goed uit. Ik had voorgaande jaren ook veel uit belgie. Een jaar of 4/5 terug had ik nog voor €1500 aan vuurwerk. Maar nu het ook moeilijker te krijgen is en het word ook wel steeds duurder. Ik zat vorig jaar rond de €400 maar ik heb nu nog maar voor €150 maar ga morgen nog wel wat bijhalen.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 30-12-2011 at 18:16. |
|
||||
|
||||
heb nog nooit heel erg om vuurwerk gegeven
heb van voorgaande jaren wel wat foto's van het vuurwerk op de eetkamer tafel als ik daar nu een foto van maak is het leeg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zonde van het geld. Dit is het 2de jaar dat ik niks koop.
Ga van de buren genieten ipv andersom
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Carbid knappen
|
||||
|
||||
geen cent...... zonde
|
||||
|
||||
onze buurman is ook ieder jaar fier dat hij voor €2000 euro vuurwerk afschiet! en daar zijn wij blij om lekker in de tuin gaan staan met een fles champagne en meegenieten hoe zijn centjes open spatten in mooie kleurtjes!
|
|
|||
|
|||
een beetje fles champagne kost toch ook wel wat
en dat vindt ik dan weer zonde spul is toch niet te zuipen geen mij voor dat geld dan naar vuurwerk en een juppie
|
||||
|
||||
Aangezien Gronau voor mij maar 15 min. rijden is vanuit Hengelo, heb ik nog wel een paar vuurpijlpakketjes en siervuurwerk dozen gekocht.
Gewoon bij de Lidl, vuurwerk was niet aan te slepen, alleen maar Nederlanders. Vuurpijlen en siervuurwerk boxen kosten er een 5e van wat ze in Nederland kosten. Best bizar. |
|
||||
|
||||
Klopt ik ben in Alstatte geweest bij de Aldi. Winkelwagen vol voor €150
|
|||
|
|||
Ik koop nooit vuurwerk, heb er een hekel aan.
Degene die wel vuurwerk afsteken, wees voorzichtig! |
|
||||
|
||||
Quote:
idem!
|
|||
|
|||
Ik ga niet de hele dag in de kou staan kijken hoe me geld wegknald. Ga wat nuttigs doen en de golf spuiten haha.
|
|
|||
|
|||
lag nog van vorig jaar , knalt Hylco morgen op .
vind het persoonlijk zonde van het geld |