![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, mijn naam is Ben, woon in Wildervank (Gr) en sinds een paar maanden bezoeker van Volksforum.
In de 30 jaar dat ik auto rijd heb ik de meeste Europese merken wel gehad, Simca 1501,Renault 4, Renault 4,Simca 1100, Simca 1100, Vauxhall Chevette, BMW 1802, BMW 518, Ford Transit, VW Kever 1300, NSU 1200, Golf 1 1100, Golf 1 1100, Polo 1, Opel Ascona 1.6n. Golf 1 1.6d, Jetta 2 diesel, VW Polo, Jetta 2 benzine, Volvo 164 '69, Audi 80 2.3 en nu als daily driver een mooie blauwe Audi A6 2.4 '99. Wij waren op zoek naar een mooie Golf 1 en via Autoweek en Marktplaats (gebeld met de trotse eigenaar van een hele mooie GX '83 uit het zuiden des lands) kwam ik bij Volksforum. We vonden een mooie '79er inarisilber Golf automaat met 88000 km en na er een paar weken in gereden te hebben bleek het zo'n lief wagentje te zijn dat we besloten hem (of is het haar) gereed te maken voor de komende jaaaren door wat laswerk, een nieuw jasje in de originele kleur en wat technisch onderhoud. We zitten nu in het stadium van strippen, slechte deur vervangen, plekjes bijwerken,imitatiespatborden vervangen door originele exemplaren, en onderdelen zoeken. Misschien maak ik nog een apart topic van de opknapbeurt, voorlopig kom je mij nog wel tegen in de afdeling "gezocht onderdelen" De A6: ![]() De Golf: ![]() groeten, Ben Last edited by ben zine : 19-12-2008 at 23:12. |
|
|||
|
|||
![]() welkom hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie alu strippen rondom het dak
![]() Groeten terug van pa, haha. gr gerrit |
|
||||
|
||||
![]() hij is nog steeds dicht, hoe is 't mogelijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
snap ik ook niet, haha ![]() succes verder met de golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo. Stinky
Wij hebben onze foto's ge-upload naar imageshack en de links hier gekopieerd. Als je het precies wilt weten moet ik er morgen even op terugkomen. Weet jij misschien hoe je een avatar kiest ?? |
|
||||
|
||||
![]() ik ben in de war met Mr VW geloof ik........
|
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum.
Ze zien er beide leuk uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb de golf even bekeken bij Gelling
![]() zag er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() En.. zat ie al in de lak ? Afgelopen week had ik al een telefoontje verwacht dat ik hem op kon halen maar nog steeds niks gehoord. De laatste keer dat wij hem zagen was het strakmaken en voorbewerken klaar en zou hij net in de primer gespoten worden.
En die van jou ? Jij bent zeker al druk aan het opbouwen. Mooi geworden ? |
|
||||
|
||||
![]() motorruimte was wel gespoten. voorfrontje enz,
gellig is een goeie spuiter! die van mij is ook strak geworden en nu opbouwen!! idd ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja idd, een dieseltje he.
de groene golf word ook weer super strak! bmw die er staat is van mijn kamaraad e30 ![]()
|
||||
|
||||
![]() denk niet dat er veel spuiters 3 mk1's hebben staan op het moment...
|
||||
|
||||
![]() En alweer een noorderling....welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier op het forum, success met de plannen!!
|
||||
|
||||
![]() die er naast staat bij de spuiter dat is de mijne!!!
heb die van jou gisteren nog even bewonderd ziet er ook goed uit. groeten wim
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk kijk kijk ![]() nog even een serieus gesprek gehad met de bmw liefhebber, hahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier wel