![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals sommigen al wisten..........heb ik een '58er gekocht.
Moet toch ergens mee naar budel !! ![]() Kevertje heeft 30 jaar stilgestaan.....maar heeft zeker potentie ! Ga nog niet te veel verklappen......maar dit is het resutaat na dag 1 ![]() (let vooral op de onderkant van de schermen, de onderste 5cm is WEG!! bij allemaal ![]() ![]() ![]() het voorasje, 5" versmalt !! ![]() Altijd prettig.....zo'n muizenfamilie in je kever! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() coole bak hoor! waar ritsel je zo'n ride nou weer zo snel? |
|
|||
|
|||
![]() mooie kever. succes ermee !!
|
||||
|
||||
![]() Hoever staat het met je Ovaal Leon???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuke schuurritselvondst? ![]() Coole kever leon ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als er een zekering doorgaat, kom je mooi aan het puzzelen welke het is,haha......
|
|
||||
|
||||
![]() Gave Kever!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx Hajee !! Tja, en waar ritsel je dat ?? ![]() Net als dat jullie in het oosten overal van die oude bakkies vandaan trekken uit schuurtjes en loodsen.....zo heb ik ook mijn connecties ![]() ![]() Quote:
Heb alle spullen nu klaar liggen, dropped schijfremspindles zijn onderweg ! Enige dat nog ontbreekt zijn de wielen (wel al besteld) en het tapijt. Ovaal is nu body-off ![]() Planning is in juli/augustus schuren , sept. tot november opbouwen,en dan in december weer een APK erop.... Hoop 'm op het KWF 2008 binnen te hebben staan!
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 27-05-2007 at 21:09. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt PM !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel leuk zo! Ben benieuwd naar de rest!
|
||||
|
||||
![]() Gaaf apparaat man!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met KP, Bee, RayVW en Hans aan de kever bezig geweest
![]() Voor is alles klaar, en linksachter is verlaagd ![]() Alleen rechtsachter nog....en dan zijn we een heel eind!! Ik wil nog steeds niet veel verklappen..............maar hier nog een kleine preview ![]() ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 28-05-2007 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() super!!
|
|
||||
|
||||
![]() erg vet leon! ben benieuwd.
ik zie hem 5 juni zeker wel? of niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Debuut word budel waarschijnlijk !
|
||||
|
||||
![]() dat kleine stukkie kun je hem toch wel ff rollen?
of moet ik even naar je skuur rijden, dat we hem er ff achter knopen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben heel benieuwd wat het wordt
![]() De previews zijn veelbelovend, we gaan het zien op budel |
|
||||
|
||||
![]() Ben heel benieuwd wat dit wordt!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Leon!
Ultieme rat-bak of nie?!
|
||||
|
||||
![]() Dit is zeker de ultieme rat!
Mis alleen nog een setje glimmende wielen........dan zou het helemaal af zijn ![]()