![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat ie nog wel lager komt als het team erin zit, zijn namelijk geen kleine mannen, op matheo na dan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik let ook nooit echt op he, hier opt forum...
Jennie en ik doen ook mee, in een Golfje2 Diesel. Zal binnenkort es ff een site in de lucht brengen. We zijn van plan om te gaan "bloggen" tijdens de rally voor het thuisfront ![]() We zien elkaar de 26e denk ik wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe, jup, dat verlagen gaat vanzelf ![]() @Sponzer: Ben benieuwd naar jullie wagen. Maar die gaan we sowieso de 26e wel zien denk ik? |
|
||||
|
||||
![]() Nemen jullie ook een 27mc bakkie?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien wel ja. Eens kijken of we ergens zo'n ding op de kop kunnen tikken.
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen vrijdag zijn de stickers binnengekomen en van het weekend zijn deze ook op de auto geplakt:
![]() Ook de bullbar is verder aangepast aan de contouren van de bumper, met wat lichte brandschade tot gevolg ![]() ![]() We gaan voor de safari-look, zoals hier door Prins B. wordt gedemonstreerd: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaja, het begint er al ergens op te lijken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sponsor Dub-Supplies gaat trouwens in de schuur kijken voor een zoeklicht en een 27MC bakkie.
|
|
||||
|
||||
![]() hahaha die Prins B,,.... "voor het ivooooooooooooooor"
|
||||
|
||||
![]() Kun je mooie pookknoppen van maken hoor, dat ivoor. Hij staat niet voor niks op safari hoogte en dat open dak is ook wel handig als je groot wild wil spotten.
![]()
|
||||
|
||||
![]() De constructie van het dakrek is gereed. Na heel wat gevloek, gezweet, geboor, gemeet, geschroef en nog meer geboor hebben we een mooi en vooral stevig dakrek gefabriekt. Nu nog even (samen met de bullbar) naar de coaterij en dan rijden we weer iets meer in stijl rond
![]() Meten is weten: ![]() Boren... ![]() Checken... ![]() Spullen erop: ![]() En een lekkage ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zou ook gaan huilen als ik zo'n eind met jullie door europa zou moeten rijden.
|
|
||||
|
||||
![]() jullie hebben toch geen bier gemorst he???
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
koffie.. mijn schuld.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() koffie is te overzien. Met bier wordt niet gemorst!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mietje onder het sleutelen drink je geen koffie ![]() zoeklicht is in aantocht komt maandag met Bas mee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lekker beeeeezug!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Staand poepen met de broek aan... kan ook hè. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ook geen succes zoals je ziet.. Volgende keer toch maar weer een pilsje.
|
||||
|
||||
![]() Nadat we de werkplaats hadden gedweild zijn we met onze wagen naar Eurobis gereden om enkele te coaten onderdelen af te geven. In afwachting van het resultaat een paar foto's:
Vakkundige demontage van het dakrek: ![]() Deskundig advies van Bart van Eurobis: ![]() Alles netjes op de pallet: ![]() ![]() |