![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan iemand mij vertellen hoe de beugel voor stuurbekrachtigingspomp op een 1300 Golf/Polo blok eruit ziet.
Omdat daar de uitlaat aan de voorkant zit, komt de dynamo lager en is er weinig plaats voor een pomp. Ik wil op een 1300 graag een SB inbouwen, maar heb geen idee welke beugel ik moet hebben. Bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Die beugel bestaat origineel niet voor de NZ motor.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 18-02-2008 at 23:31. |
|
|||
|
|||
![]() BEstaat wel, heb laatst een 1.3 omgebouwd van wel sb- naar geen sb.
Het was voor mij ook de eerste keer dat ik op een 1.3 sb heb gezien in een mk2. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb de post van mij even voor je aangepast ![]()
|
|||
|
|||
![]() dat is toch zeldzaam,of er is zelf mee geknutselt,bestaat volgens mij niet orgineel.
|
|
||||
|
||||
![]() Als het lukt en kan heb ik zeker interesse in de How To
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier nog 1 die het interessant vind, succes in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
![]() Van een golf 3!
|
|
||||
|
||||
![]() Dus als je de steun hebt van een golf 3 kan je gewoon de verdere SB van een golf 2 gebruiken?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet je de steun van een 1.4 uit een Golf 3 hebben...(hoorde ik toevallig vorige week)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
even over wat je gepost had dat je stuurbekrachtiging om hebt gebouwd van wel sb naar geen sb op 1300 heb je die spullen nog want dan wil ik ze wel van je kopen ? laat ff iets weten want stuur gaat voort beetje zwaar in jetta met 195 50 15 alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() zit het wel op een 1,3 golf 3 ?
meesten zijn zonder ... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de meeste golf 3 1.4i 's van '96, '97 en '98 zit al SB op. Sommige zelfs met airco.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan kun je beter even je bandenspanning + hele stuurinrichting nachecken ofzo, mijne stuurt (zolang die maar een beetje rolt) met 1 vinger ![]() |