#21
|
|||
|
|||
een tip doe het niet zelf want wij hadden een cordoba en die is total los gereden door mij nadat we zelf een wiellager hadden vervangen die is vast gelast op de remklauw en die brak op de snelweg af nniet zo pretje
|
#22
|
||||
|
||||
bij een polo is deze geperst en niet gelast dus kan geen problemen geven als deze een goed is ingeperst.
de meeste mensen hebben thuis geen pers dus wordt dat zowiezo in een garage gedaan en zal het wel goed zijn, monteren en demonteren kan niet veel verkeerd gaan als je logisch nadenkt
__________________
Polo 1.0 '89 Fox -Wat niet heel is, kan ook niet stuk gaan- Grtz Michael
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Dit snap ik ff niet. Wiellager vast gelast aan de remklauw
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#24
|
||||
|
||||
ik vind het zelf ook heel vreemd dat je een wiellager moet vast lassen aan de remklauw
__________________
poohlo...wie anders! |
#25
|
||||
|
||||
Nee niet bij je Polo, blijkbaar bij een andere auto. Maar hoe ze dat daar gedacht hebben. Ik vind het ook maar vreemd.
Maargoed boven en onderaan loshalen, centralemoer v/d aandrijfas en stuurkogel. Dan heb je poot eruit. Naar de garage ff laten uit/inpersen en inbouwen. Daarna moet je dus wel uitlijnen aangezien alle bevestigingspunten van je fusee los zijn gehaald. |