#1
|
|||
|
|||
3f opvoer vraagjes
Hoi,
Ik ben op het moment bezig om een 3f blokje op te bouwen, met allemaal nieuwe pakkingen enzo. Nou ben ik bezig met een 264 nokkenas aan te schaffen. Maar ik ben een beetje bang dat hij arm gaat lopen in de hoge toeren. En wil ik eigenlijk een setje g40 injectoren en een benzine druk regelaar monteren, sowieso denk ik dat hij er gewoon wat lekkerder mee loopt, maar het blokje moet ook gewoon genoeg benzine hebben. En mocht ik in de toekomst nog meer aan het blokje doen (wss kop bewerken en ander uitlaatsysteem) dan heb ik een goede basis met de nokkenas en andere injectoren. Overigens heb ik ook de benzinepomp die bij een 3f hoort (die levert dacht ik 3 bar i.p.v de 1,5 bar die de pomp van een aav levert) Wat zijn jullie meningen daarover? |
#2
|
||||
|
||||
weet neit of het gaat lukke met die nokkenas..
maar als je je 3f as nog kwijt wilt wil ik hem wel over nemen voor in de 1.3 mh van me Jetta
__________________
EX: '94 Escort '92 Golf Mk3 GL '90 Jetta Mk2 Pacific '87 Golf Mk2 GTI KR '00 Bora Mk4 Highline '00 Bora Mk4 Highline '87 Jetta Mk2 Coupe '95 Golf Mk3 GTI ABF Current: '85 Jetta Mk2 GT 8V EV '01 Passat 3BG V5 Highline Last edited by J.v.G : 08-11-2012 at 13:37. |
#3
|
||||
|
||||
ik heb een polo gehad met een 3f blokje erin inlaat ,kop en gasklep was bewerkt , 272graden nok erin, benzinedruk een beetje omhoog , andere chip met toerental begrenzer op 8000tr/pm(is overdreven maar 7500 is leuk) volledige powersprint groep a uitlaat , k&n inlegfilter
ik denk dat je beter de originele injectoren gebruikt en gewoon een beetje meer benzinedruk als je toch een regelbare gaat nemen ik heb hier nog wel ergens het regelapparaat liggen met de chip erin moest je interesse hebben |