![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja en eentje was de eerst bram( en dat was hans).. had hem in 2000 al klaar, neemt niet weg dat de wagen absoluut prachtig is ( net zoals de rest van de MIVW wagens)... vond het alleen raar om te lezen dat het dan een one of a kind big ron is, terwijl Ron destijds nog bij ons zat te kijken ( hoogeveen) en zei dat het een erg leuk idee was..( maar goed, kan ook zijn dat andere mensen dit in de wereld brengen, zoals zo vaak) maar hands down voor de auto ![]() dat trailer gebeuren boeit me niks, de auto staat er toch prachtig bij.. als ik zo'n auto gebouwd zou hebben, zou ik hem ook op een trailer vervoeren.
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 07-09-2010 at 07:50. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal mee eens ![]() De auto is super, de eigenaar een arrogant ventje die geen respect heeft voor andere. Daar zou hij ook een prijs voor hebben gewonnen. Verders was het weer een super dik weekend. Mijn ogen zijn weer goed verwend. Ik blijf me verbazen hoe hoog het niveau elk jaar is. Op naar volgend jaar zeg ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat heeft ie gezegd dan? ik was toen op weg naar de boot ![]() Meestal he voor de prijsuitreikingen ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zeg ook niet dat het geen mooie auto is. Vind em erg mooi zelfs. Alleen die remmerij op deze manier vinnek persoonlijk wat overdone. Naar mijn idee is het een auto. Dus moet je er ook mee rijden. Mja iedere zn ding he!
|
||||
|
||||
![]() Klopt Bram ook DEZE hoort mee gereden te worden.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal 1 voorbeeld noemen. Hij liep langs een auto waar een super mooi Recaro interieur in zat, toen hoorde wij hem tegen zijn maatje zeggen als ik zo'n interieur had zet ik er gelijk een mes in. En dat zei hij niet echt zachtjes. Als je iets niet mooi vind prima, smaken verschillen maar dat hoef je toch niet op die manier aan de grote klok te hangen? p.s. En ik ben het met Bram eens. Een auto is om mee te rijden. Anders had je net zo goed een poster mee kunnen nemen. Maar goed, genoeg hier over. Foto's willen we zien van deze machtige show. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat valt nog wel mee... Maarruh meer foto's aub! |
|
||||
|
||||
![]() Nog even een link met foto's: http://www.flickr.com/photos/237200...57624763149313/
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 07-09-2010 at 12:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je dan toch gaat modder gooien, ik vind zijn kruiskoplampen in combinatie met oranje knippers niks ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bla bla bla, foto´s wil ik zien
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind 'm niet eens mooi. Maar dat is een smaakkwestie. Gefeliciteerd met de prijzen! Lijkt mij ook wel wat om een keer aan de andere kant van het kanaal te kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En gelijk heb je ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meer van deze golf 1 V8??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja deze.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geweldig ding wat een geluid ook. ![]() Dat soort auto's verdienen prijzen zijn vernieuwend bezig en over dat soort dingen moet worden nagedacht hoe het moet enz. Die verdienen respect.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AMEN! |
|
|||
|
|||
![]() Jesus das pas mooi z,n ding in een einser,had ie ook a,wiel aandrijving