![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als hij us-stijl wil moet hij er juist Euro delen op laten
![]() Wel een net ding zo, mis alleen een paar dikke wielen..
|
||||
|
||||
![]() Deze velgen in een fel kleurtje spuiten=US-look
![]()
|
||||
|
||||
![]() sjucht der goed ut gerk
![]() hoe heb je de montage gedaan??
|
||||
|
||||
![]() Thnx guys!! Welke stijl maakt me niet zoveel uit, maar dit is wel zoals ik m'n Bora erbij wil hebben staan
![]() Quote:
Ik mis het schip met geld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iets wat ik al langer wilde en nu eindelijk tegenaan liep: een fijn interieur voor in de BoraT.
Stond hier op het forum te koop en na MIVW er een avondje vooruit getrokken, het lag niet om de hoek: Brunssum, Limburg ![]() Tank vol, koffie en gaan na werktijd! Dik 7 uurtjes later weer thuis en super tevreden met mijn aanwinst, een Recaro GTI interieur. Geheel compleet, inclusief deurpanelen! Afgelopen maandag even gepast en akkoord bevonden, paar kleine onderdelen missen nog maar de dealer en de sloop bieden uitkomst. Up next: schuim voor een zitting vervangen, schoonmaken, stekkers voor de airbags repareren en inbouwen! Zou heerlijk zijn met een lekkere vakantietrip voor de boeg ![]() Pics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]() Je bent lekker bezig met de bora.
|
||||
|
||||
![]() Mooi ! eindelijk dat vieze rode interieur dr uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() oohw dus jij hebt dat recaro interieur gekocht!
![]() tja voor zo'n prijsje wou ik idd ook wel ff naar Limburg rijden ja... ![]() enne Mooi Rood is niet Lelijk....staat super die dikke recaro's Gefeliciteerd en succes er mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes.. had je er niet even met de stoomreiniger overheen gekund voordat je hem erin zette?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat wel goed komt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ook ...bah wat ranzigggg ![]() wasmachine draait al ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Mooi spul Gerk!
|
|||
|
|||
![]() ranzig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou inderdaad niet met een stoomreiniger aan de gang gaan, maar met een tapijtreiniger, met een opzetstuk voor meubels, ideaal!
Maar ziet er goed uit. |
|
|||
|
|||
![]() echt ranzig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hebben jullie allemaal al vakantie of zo
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ziekte wet ikke/ en vakantie Gerk we hadden vandaag een Recaro opknap dagje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tis dat die muur er achter staat anders was hij weer met z'n aarsch naar achter op de foto gekomen, hij probeert het nog wel even zie die verbeten kop...maar het muurtje gaat niet aan de kant.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()