![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dutch plates in ze States! Last edited by Rick_Leusden. : 09-07-2010 at 09:17. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kenteken bestaat hier niet meer :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kentekens. Hij heeft voor en achter een andere plaat. ![]() Zie ook mijn post op de vorige pagina. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
blijft DE kleur op een 35i is een super auto in deze combinatie . En gelukkig is hij in goeie handen . Beter dan mijn witte jetta . Die zag in leeuwarden staan . Heel erg jammer van z'n dikke nette auto . ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Sneak Preview van een vriend zijn passat
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben deze zondag opweg naar MIVW ter hoogte van Breda tegengekomen. Jammer dat de achterste wielen er niet onder zaten. Voor zag er wel goed uit.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() super!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() wtf?????
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat kom ik op deze site toch veel auto's tegen met zwart embleem op motorkap. Schaamte om Volkswagen te rijden? Ander excuus is er niet.
RS |
|
||||
|
||||
![]() He embleem en richtingaanwijzer in het voorscherm
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heeft meneer Volkswagen origineel zo geleverd, de modellen met wat meer vermogen hebben een zwart embleem ![]() Over die amerikaan met nl-platen, op www.vwe.nl kan je ook gedemonteerde kentekens nog bekijken, blijken platen van een ouwe corsa en een mercedes te zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Dit is de mijne in wintermodus. Ben nog wel opzoek naar wat US parts dus als iemand weet waar... grtzz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn moeder's oude kadett platen rijden ook in de US rond op een mk2 jetta.. heb ik ooit opgestuurd naar een jongen van vortex toen europeanen op die site nog zeldzaam waren.
|
||||
|
||||
![]() de mijne....inmiddels met blanke sml's en op lichtmetaal.