![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik bied hierbij mijn vriendin haar polo uit 1992 aan met 245000 op de teller. het is een 1.3 met een 5 bak!lekker zuinig de auto zit er er netjes uit en als je hem even goed poets is ie weer heel diep zwart.heeft hier en daar een parkeer deukje en een roest plekje maar niets ernstig . hij heeft tot voor kort altijd perfect gereden maar nu is het zo dat de motor wel stationair draait maar zodra je gas geeft gaat ie stotteren en af en toe hoor je een plof in de filter(cabarateur),heb echt geen idee hoe het komt en waar het aan ligt...(onteking?) de zinnen waren al gezet op een nieuwe polo omdat ze al bijna 2 jaar in deze auto rijd,dus vandaar dat ie nu weg mag... verder staat de auto op goede banden en recent een kleine beurt gehad. de apk verloopt halverwege mei, intrieur is netjes. de prijs:450 euro of een goed bod!! tel:0650844264 de auto staat in drachten hier fotos(hij is echt vies op de fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by marcmk1 : 27-04-2010 at 15:55. |
|
||||
|
||||
![]() up..
Last edited by marcmk1 : 26-04-2010 at 17:52. |
|
||||
|
||||
![]() up..
teab ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 400??
was ik hem ook even ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie komt hem halen...
|
|
||||
|
||||
![]() zijn er ook punten voor de apk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ik niet piet,ik heb hem er nog niet voor gehad. vorige apk zijn de schokbrekers vervangen en 2 nieuwe voorbanden er op gekomen.verder geen aandachts punten voor de volgende toen. gr marc |
|
||||
|
||||
![]() up
voor 350 mag ie weg.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |