![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het word eens tijd dat er op de nederlandse bodem wat dikkers gebakken word. Iedereen wacht maar af wat die amerikanen doen. Jeroen is in ieder geval al op weg zie ik. als die adapters aangepast zijn en het wat meer naar binnen valt word het zeker weten netjes. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahahhaha heeft hij allemaal afgekeken van mij ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niet waar, poesje...
![]() Vorig jaar had ik de RSen ook al ![]() @Rob, ik bel je aankomende week ff... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik herinner me de jouwe nog van MIVW 2 jaar geleden. Je stond toen buiten op 4x4 stand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze hierboven is van afgelopen jaar MIVW.. volgens mij heeft Boss inmiddels weer een mk4, wel een andere
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt ja toen nog in under contruction modus ![]() Nu wel weer een mk4 zoals misha zegt en komen weer de zelfde rs wielen onder enkel nu voor ook bredere randen. Word vervolgd hopelijk zit alles onder de auto met mivw 2010 ![]() M. |
|
|||
|
|||
![]() Kijk... nou zie ik hem eens.
Zag al dat kansloze topic en commentaar van iedereen, maar geen plaatje te vinden! Vind het wel geslaagd... ![]()
******* **** Last edited by Tjaap : 24-04-2010 at 19:05. |
|
|||
|
|||
![]() Een aparte, maar mooie combinatie
![]() Zag dat de set te ruil/te koop staat ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lijkt goed Misha, voor nog ff framenotch?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee voor mij niet.. hij ligt ook al vast met de kuipen op de banden dus denk dat het niet veel nut heeft. Ik wil 'm volgend jaar ook nog graag door de keuring hebben, dus ik ga het gewoon hierbij laten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijne is ook gewoon al 2x door de keuring gekomen met de notch
![]() En wielkuipen, kan je ombuigen, heb ik ook al gedaan ![]() Even beetje Winterstyle "eigendunk" ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() dikke steelies mit winterreifen als het goed is woensdag deze er onder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()