![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekers! (of oranje.. maak je meteen fans in Oss)
|
||||
|
||||
![]() Hey Lefty,
Ik zou voor wit gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eigenlijk is jou polo de miniversie van mijn coupe ![]() Wilde ooit eens een polo coupe halen en die precies hetzelfde maken kwa kleur, uitlaat, en velgen als mijn coupe... echt grappig. kijk maar. ![]() ![]() ( die heb ik trouwens niet hoor maar die lijkt er nog meer op kwa vorm hahaha ) ![]() mijn coupe... binnenkort even voorstellen ![]() Last edited by The Clauw : 16-03-2010 at 12:51. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat ook super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja je hebt wel gelijk... zit er serieus over te denken... hmmm echt moeilijk. Het wordt: WIT ZWART GOUD WIT/ licht gevende verf wat rood opkleurt snachts. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is idd ook niet verkeerd ! Maar te modern voor mijn ouwe 80.. Hij moet echt oldscool worden.. kan ik de harten niet roestig maken hahahaha ![]() hebben jullie dat ooit weleens gezien ?? fake roest harten bij bbs ? |
|
||||
|
||||
![]() geel is juist ouwe school.. past juist bij de oudie
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heey die velgen ken ik wel!
oz toch ? ook wel vet en de kleur staat wel. Ik moet zeggen dat ik zwart het minst mooie vind. ( van de drie/ wit/goud/zwart ) Toch blijft de kans bestaan dat ik het doe ivm schoonhouden.... ![]() Wat kosten die green, red, en yellow stuff blokjes trouwens, en is dat wat??? dan heb je nooit meer vieze velgen toch ? Last edited by The Clauw : 16-03-2010 at 12:56. |
|
||||
|
||||
![]() mijn oudjes.. nu van knedel
|
|||
|
|||
![]() Ik zou me Audi goed polijsten en ze WIT maken.....
IMO 't mooiste! Succes, ben benieuwd naar jouw keuze... Mvg Nol
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx men ![]() Ik denk wel dat je gelijk hebt MAAR: Kleine update: Van het weekend was ik mijn mooie witte audi aan het wassen ( totaal niet schoont te krijgen met die diesel roet en die troep die aan me lak vast plakt omdat die zo dof is als ik weet niet wat ) en eindelijk bij de velgen aangekomen merkte ik toch wel dat ik het een HEEEL vervelend klusje vond om alle honingraadgaatjes stuk voor stuk schoon te maken..... Maakt me toch wel heel erg aan het twijfelen of ik nou licht of zwart moet nemen.... Maken jullie de boel nog op een speciale gemakkelijkere manier schoon ? |
|
|||
|
|||
![]() Rood
![]() ![]() Ik dacht dat ze de velgen doen behandelen met een speciale wax zodat het niet blijft plakken ? Lijkt mij dan gewoon afspoelen, met een doekje erover en klaar ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wax heb ik ook weleens van gehoord maarja... dan kom je weer met dat doekje he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik denk toch dat dit het gaat worden hoor ![]() |