![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de parkeerplaats van Gilde Opleidingen in Roermond (aan de kasteel hilleraedtstraat) marsrode Golf 1 met brede achterlichten, kenteken JZ-08-VX.
Iemand van hier? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toevallig met heldere knipperlichten in de voorbumper?? Want dan heb ik deze ook zien rijden vandaag ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
MK4 meet in Bergschenhoek!! ![]() Was een grote opkomst trouwens. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inclusief rituele schapenslachting? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Check ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen idee, rij er meestal achter. Ik rij met donkere knippers in mijn smalle bumper. |
|
||||
|
||||
![]() eerst alberto met wat mercedessen op zijn dak op de a28 en toen kwam ik even naast gerk sneaken op de a32
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weer mis Richard ....was in Hoorn vandaag in de Jetta en terug in een Passat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() laat hem dat hylco bordje dan weghalen ;0
|
|||
|
|||
![]() Quote:
in de variant was ik! ik stak nog 2 vingers op! kwam je vorig jaar ook al een keer tegen! toen reed ik in mn ex legergroene polo derby! jou jetta zag er ook erg netjes uit! k moest meteen weg. jij ging je auto wassen? was anders wel even een praatje komen maken maar had t erg druk! die witte met white-walls kwam ik ook tegen! zwaaide ook even naar hem! zie hem regelmatig in schaijk staan. vlak bij een T1 busje mvg Pierre! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zit vast op het dasch... ![]() jij treft die auto altijd als ik vrij ben ![]() volgende week ook nog thuis , daarna zit ik weer op het schip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren bij het ziekenhuis in Roermond:
![]() Vandaag bij het ziekenhuis in Roermond: Kenteken: 60-96-RR ![]() Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Paar dagen geleden gespot in Haarlem:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag rond 12:30
Licht blauwe T2 bus jij reed richting leek ik reed richting enumatil. Volgens mij staat de bus daar normaal altijd.
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in Aalten een grijse jetta 1 zonder voorbumper.
Vanmiddag in Woerden een zwarte golf 3, kenteken 71-JV-**. En vanmiddag volgens mij de truck van Alberto in Den Haag. René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
![]() Net een witte caddy th lines en cabrio bumpers in nijkerk.
Stond leuk speelgoed in je laadbak. |
|
||||
|
||||
![]() lage donker antraciete jetta 1 LX(de oude van vw-unit geloof ik) rode lx letters, met een jong kereltje erin.. even getoeterd en gedag gezwaaid op de a50 richting apeldoorn.
wel een erg stuiterbakje
|
|||
|
|||
![]() The naud in de westreen rond 17 uur , richting Kollumerzwaag
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 14:00 (???) Jakob gespot met de ega vlak naast de Action in Drachten.
|
|
||||
|
||||
![]() Tjeerd, witte Polo, 15" Pirelli's. Succes met de spullen man
![]()