![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee volgens mij niet, maar is wel ontzettend lelijk, als ik zo'n ding in de schuur had liggen zou ik iemand die hem op kwam halen geld mee doen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zaterdag in spa een supercoole optie gekocht , mét zuignap...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @hajee; optie is cool! Heel cool!!!!!
Die spoilerachtige vleugel ding zou ik in de fik steken en er een vreugde dansje omheen doen. |
|
||||
|
||||
![]() gistermiddag nog eens de video van de vw classic 2001 bekeken, kwam ik nog wat beelden tegen van bij charlie hamill op zolder:
![]() nos plaatwerk en lijmklemmen ![]() meer pics : http://www.ploon.nl/usa/busstop/
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is een ducktail!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha oh ja! Blijft lelijk zo'n ding! (mijn mening) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe, ik heb er nog 1-tje op zolder liggen hoor, ik klus 'm zo op die mex van je ![]() (ligt er al 10 jaar, raak je idd aan de straatstenen niet kwijt.....of je moet m er van 3 hoog op laten vallen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom op zeg, dat heeft iedere echte bus liefhebber toch allang in het echt gezien? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heheh @ sabine en hajee Whaletail?
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 08-11-2004 at 23:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze? ![]() hehe chris=blond! Last edited by hajee : 08-11-2004 at 23:19. |
|
||||
|
||||
![]() Chris moet geloof ik nog steeds een pc cursus van je ma krijgen hj!
haha maar het lukt je aardig chris met de img's en slashes! ![]() Knal morgen ochtend met de kever weer voorbij! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb hem net ff geholpen via msn (niet doorvertellen hoor!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor op de Mein Kampferink ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat denk je zelf?! Vette optie natuurlijk! En jouw kennende wordt dit vast wat moois!
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Word er niet altijd in DB A gemeten? ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn cadron uitlaat was echt helemaal afgeschuurd dus gisteren maar eens zelf een demper in elkaar gezet. Vind het wel een vette optie (lol)
![]() Last edited by primer-look : 21-11-2004 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() Die is idd wel f@
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote: