![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig man.
je hebt trouwens: Noch 95 TAGE
|
||||
|
||||
![]() nog 95 dagen ooooohh dan kan nog rustig 14 dagen met vakantie
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha ja logisch, lekker op vakantie
![]() Zodat ik met mijn eigen auto in mei een week op vakantie kan Ik doe mijn best! Vanavond weer aan de gang! |
|
||||
|
||||
![]() laat de vakantie nog maar even achterwegen tot mei!!
kun je niet echt gebruiken denk ik. klopt de planning verder nog?? ![]() binnen deze maand nog gespoten en wel??? en dan eerst blokje erin?? succes verder, als we mogen helpen horen we het wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vakantie kan ik idd niet gebruiken! Planning loop ik 2 á 3 weken achter helaas... ik baal behoorlijk maarja!
Planning en streven is nu om eind februari gespoten en wel mijn werk te verlaten en te verkassen naar Oijen om hem op te bouwen! Om die planning te kunnen evenaren ben ik weer heel de avond bezig geweest..Gat aan de onderkant bij mijn a-stijl heb ik gelast, afgeslepen, in de zinkspray gezet en vervolgens afgekit. Achterkant helemaal grondig schoongemaakt en ontvet zodat de voorbewerker woensdag ermee aan de gang kan en heb linksvoor mijn dorpel vertint. Moet de voorbewerker alleen nog ff afmaken en bijwerken zodat de complete linker kant ook strak gemaakt kan worden. Hier weer het resultaat van vanavond! (Wat ben ik trouwens blij als dat ding gespoten is..zucht) ![]() Mochten ervaren project mensen mijn topic wel spotten..nog tips/opmerkingen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img][/img] |
|
||||
|
||||
![]() w00t, was gezellig gisteren Robbie... Franske heeft ook weer een keer los mogen lopen van de baas
![]() Goede vorderingen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was zeker gezellig gister
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een update van de werkzaamheden van afgelopen week
![]() En kwam helaas nog een slechte plek tegen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag was ik ziek dus heb ik er niet aangewerkt en weet ook niet of mijn spuiter de linker kant in de epoxy en grondverf heeft gezet. Anders gebeurd dat aankomende week. Aankomende week ga ik aan de gang met mijn motor ruimte en kofferbak. Ik hou jullie op de hoogte! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De turbo zit er nog steeds in!
|
||||
|
||||
![]() Toch zie ik 't steeds minder zitten om dat ding voor W'see klaar te krijgen..
we moeten er met zoveel mogelijk man invliegen als hij weer in Oijen staat..
|
||||
|
||||
![]() Ach, dan niet voor der See klaar.
Ik weet dat dat de intentie was, en dat het heel zuur aanvoelt als het niet lukt, maar het is nog vervelender als je dat ding dalijk klaar hebt, bakken geld en vreselijk veel tijd en aandacht d'r in hebt gestoken, en je met de laatste werkjes de boel afraffelt en het eindproduct niet is zoals je het graag wilde. Volgend jaar is er weer een See.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat heb je mooi gezegt ja. beter neem je mooi de tijd voor alles, zodat je achteraf nergens spijt van zult hebben! heb zelf ook enkele keren voor zulke keuzes gestaan! erg mooie golf btw, ben benieuwd naar het eind resultaat! keep up the good work ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is hier gelukkig ook de intentie .. d'r gaat zeker niks afgeraffeld worden.
Volgens mij heeft Robbie zichzelf er al op ingesteld dat hij het niet gaat redden.
|
||||
|
||||
![]() groot gelijk heeft hij ja!
volgend jaar weer een nieuwe kans! mooi de tijd nemen, en alles netjes naar je eigen zin afwerken. deadlines are for pussy's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga idd niks afraffelen en mocht ik het nog halen is het alleen maar een pluspunt!
Weer even een update, body staat aan de buitenkant volledig in de epoxy en grondverf. Nu alleen nog de motor ruimte en binnenkant. Vanavond met de motorruimte bezig geweest..wat een klote karwei! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed werk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi man
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Robster!
|
||||
|
||||
![]() heerlijk bezig robbie!
Wanneer gaat hij nu naar de spuiter robbie? Heb je al gewerkt met rx5 en rx10 op onderkant? De kever mist z'n witte maatje in oijen...
|
||||
|
||||
![]() Ampi, nu druk bezig met de motorruimte, daarna de binnenkant en dan wordt hij gespoten. Datum precies is nog niet bekend.
Heb ook nog geen tijd gehad om verder te werken aan de onderkant. Vanavond ga ik in iedergeval weer vol aan de gang met de motor ruimte net als gister avond. Zal t weekend wel ff een update doen. |