![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() De oude draagarmbeugeltjes waren aan vervanging toe ![]() Leuk he, dat laag rijden ![]() ![]() Dus er zitten nu 2 mooie nieuwe op, meteen de versie met extra beugeltje voor een stabilisator ![]() Nu nog ff een nieuwe doos Gungum halen, uitlaat dichtsmeren en dan is ie klaar voor de APK ![]() Vanmiddag ook nog ff met de Jetta van Rutger bij een turk op de Aalbrechtskade langsgeweest, die heeft ook weer apk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die beugels...
![]() ![]() Je bent er nog 'ruim' op tijd bij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien een idee om er een paar slijt platen onder te maken.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar word je nog lager van....
|
||||
|
||||
![]() Dat ze zo'n beugeltjes ook niet van industriële diamant maken oid.
![]()
|
||||
|
||||
![]() De 'vaste' bevestiging van de draagarmen waren net zo doorgesleten, maar die kan je natuurlijk niet vervangen.
Dus daar heeft de garage 2 hele beste platen staal van 5mm dik oid op gelast, dus daar kan ik voorlopig weer lekker mee schrapen ![]() Gungum is ook in the house ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Paar piepkleine zwenkwieltjes op die draagarmbeugeltjes plakken
![]() Tering, die hebben wel flink te lijden gehad... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vanmiddag ff een retourtje garage gedaan, hopelijk is ie deze week gekeurd ![]() En m'n verbrede staal was ook klaar, dat kwam Martijn als het goed is deze week weer terug brengen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoe krom^^
![]() haha zie je wel bij het kraaienest denk volgende maand? |
|
||||
|
||||
![]() Aardig gek he
![]() Ik ben aanwezig op 't Kraaiennest, met bier en bbq ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard zit ik op wielen gebied niet stil, en heb 2 15 inch G60 stalen velgen laten verbreden, waarbij Martijn verantwoordelijk was voor de logistiek, nog dank daarvoor
![]() Ze zijn van 6 naar 7 inch breed gegaan, en de voorste velgen zijn dus nog origineel. ![]() ![]() ![]() ![]() De voorvelgen staat nu in de primer, en bij de verbrede velgen heb ik het randje volgespoten met blanke lak zodat het niet gaat roesten. Binnenkort ff een kleurtje overheen blaffen en dan de 165/50 Potenza's erom knopen ![]() En aangezien de apk er op zit heb ik de schroefset ff helemaal naar beneden gedraaid ![]() ![]() Hij is alleen misschien een cm'tje gezakt en veert nu puur op de bumpstops en dat rijdt voor geen meter dus ik schroef hem wel weer op tot ie weer veert ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice... subtiel verbreed staal is zoveel mooier dan om er 11" vuilnisemmers van te maken.
Het lijkt wel of ze vaak denken, 1" kost hetzelfde als 4" dus we gaan voor zoveel mogelijk waar voor ons geld.
|
||||
|
||||
![]() Ja ik vind ze, als ze origineel zijn, aan de voorkant juist heel mooi staan, maar achter iets te iel.
Dus vandaar achter ietsje breder, kijken of dat leuk staat. Mocht ik het nog te iel vinden kan ik de 7" voor doen en de 6" naar 8" verbreden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig gertje!!
|
||||
|
||||
![]() Any new pictures???
|
|
||||
|
||||
![]() Owja, m'n velgen zijn klaar. Ze zitten nu alleen onder de Passat
![]() Het was nog even knoeien om de 165/50 bandjes om de 7" velgen te knopen, maar met spanbandjes, remmenreiniger en een aansteker is het toch gelukt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() mooie verhouding zo, hoelang ben je bezig geweest om het bandje eromheen te krijgen? |
|
||||
|
||||
![]() Ehm denk een uurtje, ik moet ook nog op een zaterdagmiddag op zoek naar een spanband
![]() Ik heb vanavond trouwens een stuurtje opgehaald: ![]() En ik heb ook al tijden m'n RVS spaghetti spruitstuk en middendemper vervangen liggen, moet ik er ook nog eens onder zetten net als de injectie spullen die ik heb liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag ik dat je een steekproef had bij de APK?
Dat rechter achterruit van jou zit vol met stickers (wist niet dat dat toelaatbaar was....) Blijft VET hoe laag die jetta is ![]() |