![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DE astap van scirocco 16v hebben bestelnummer : -333 501 117 Links -333 501 118 Rechts en zijn het zelfde als von de volgende vw modellen: -Corrado 1989 tot 1995. -Golf 1984 tot 1998 -Golf Cabriolet 1994 tot 2002 -Golf variant 1994 tot 1999 - Jetta 1984 tot 1992 -Passat 1985 tot 1997 -Polo/Derby 1995 tot 2000 -Vento 1992 tot 1998 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
even foto op etka bekijken hoe de lijdingen lopen bij gti heb er geen foto ,is dan makelijker uit te leggen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik neem aan dat de potjes van een scirocco 2 hetzelfde zijn als een cabrio. Dan is het wel goed. Zijn die potjes wel origineel Vw? Weet neit wat het uitmaakt, maargoed ![]() Ja de achterremmen moeten aangesloten worden op die potjes. |
|
|||
|
|||
![]() Nee als je een lastafhankelijke GTI regelaar bij de achteras monteerd moet je geen potjes gaan monteren! Alleen rocco 16V potjes monteren als je geen lastafhankelijke regelaar monteerd het is gewoon of-of..! Die cabrio potjes moet je vergeten die zijn namelijk voor trommels achter
![]() Alleen de rocco 16V potjes zijn bruikbaar dus de 3/15. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar dan alleen als je schijfen op die auto hebt? Want ik heb een achteras van een cabrio met trommels liggen, daar wil ik schijfen opbouwen. Nu heb ik astappen met alle bevestigingen van een mk3 gti liggen. Ik kan dus dit hele systeem op de cabrio as monteren? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke. Maar het leuke hieraan is dat die niet te vinden zijn! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jahwel hoor nog nieuw te krijgen bij classic parts voor iets meer dan 100 euro per stuk! Dus als je schijven wilt hebben koop je 2 potjes schijven astappen remklauwen en dan zit je op een aardig bedrag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een complete scirocco 16v rembekrachtiger / cilinder met 3/15 potjes.
als ik die monteer op mijn golf1 hoe zit het dan met de remsensor? die zit nu nog bij mij op de remcilinder (auto is officieel een 1500). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pedaalblok van scirocco 16v of golf cabrio montigen. |
|
|||
|
|||
![]() of gewoon ff een klein steuntje voor je remlichtpendaal schakelaar er in lassen. de 2 draden ff verlengen naar binnen 2 amptjes er op knijpen op je schakelaar drukken en klaar ben je.
|
|
|||
|
|||
![]() dat lassen gaat hem zoiezo niet worden.
of iemand moet dat kunne doen voor mij. zal wel op zoek gaan naar de cabrio onderdelen. |
|
|||
|
|||
![]() een t stukje voorzien bij een aftappunt bij je remcilinder
|
|
|||
|
|||
![]() jaa dat zou ook kunnen inderdaad..
maar dan eens kijken waar ik zo een T stuk kan vinden. |
|
||||
|
||||
![]() Nog even over het schijfombouwverhaal. Jeff zei dat opel remdrukbegrenzers ook passen/kunnen. Na even een tijdje googelen kwam ik erachter dat er meer mensen zijn die opel 3/20 remdrukbergenzers hebben gebruikt.
Dan ga ik toch maar voor die opel dingen! ![]() Hier nieuw te krijgen http://www.opel-tuning.nl/?View=pag...d=&lvid=&mid=69 Kosten €139,- per set. Dat is al een stuk beter dan €101,- per stuk immitatie. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens (en meisjes
![]() Mijn zoektoch naar remdrukbegrenzers gaat vrolijk verder. Nu heb ik iemand gevonden die ze van een opel heeft. Nu is mijn vraag of dat ze zijn. De desbetreffende man vroeg het ook aan mij. Ik weet hoe ze van VW eruit zien, en dit lijkt er op. Maar ik vraag het liever even. Thá picture; ![]() Dus op de gok wagen? Thanx anyway. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als ik zo'n Lastafhankelijke remdrukregelaar op de achteras heb, is het goed? En hoef ik op de hoofdremcilinder geen remdrukbegrenzers te monteren? |
|
|||
|
|||
![]() Stimmt..je hebt dan immers al een drukregeling..wel even de veer afspannen anders sta je nog achterstevoren bij stevig remmen
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Jullie zijn helden! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Nog even hierop terugkoment..
Als ik dit onderstaande remsysteem bouw met een scirocco 16v begrenzer, werkt het dan ook? Of krijg je dan een raar/onveilig remgedrag? ![]() Of liever zo: ![]() |