![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt wel mee hoor, maar dat eindeloze gezeik over fietsbanden of nu een primeur 'tramrailszoekertjes' is al een tijdje niet grappig meer. Zeker als je tijdens een serieuze discussie in een keer met die shit op de proppen komt dan is het leuke er wel weer vanaf.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb je al zo vaak antwoord op gehad .. op een geven moment is er een grens voor zo'n auto, hoeveel leuke dingen je er dan ook op het zitten dat krijg je er niet voor terug. Je zal waarschijnlijk wel een leuke cent vangen als je alles los verkoopt op een verlaging en een setje wielen na, dan kun je de auto waarschijnlijk ook nog voor een leuk bedrag verkopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was het niet die rooie uit Gestel? ![]() hou het wel gezellig mannen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is toch gewoon de grootste kul! Die 3k is een grens die door een paar man wordt aangehouden, en die door bijvoorbeeld jou als standaard verkoopprijs voor elke willekeurige Jetta van je wordt gebruikt. Of het nou een rode of een witte is, dikke of dunne bumpers, Recaro's of niet, oud of nieuw model, Porsche velgen of BBS... Ergens moet je dan toch toegeven dat er iets heel erg krom is. Het gaat er de laatste tijd meer om wie de verkoper is, en hoeveel auto's ie al heeft gebouwd en verkocht die in de smaak vallen, dan om de auto zelf. Dus met een nette auto zonder iets er op of er aan, kun je meer centen vragen dan met een auto waar hier en daar wat leuks op zit?
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het gewoon jammer dat er van zoiets kleins zoiets groot wordt gemaakt
![]() Zelfde zou zijn als ik bijv. een auto met dikke bbs en rallye front, recaro`s enz. zou willen inruilen op een andere auto en je een waarde in je hoofd hebt die je er nooit voor zult krijgen omdat zo`n garage houder er toch schijt aan heeft ![]() Vind ook altijd bij sommige verkoop toppics dat je altijd kunt kiezen tussen verschillende prijzen dik (standaart met schroefset), dikker (met rallye front en recaro`s) en dikst(compleet zoals nu op de foto met bbs`en) ![]() ![]() ![]() ![]() Deze Forum is er toch voor om je auto te laten zien en op-of aanmerkingen te krijgen, of om hulp te vragen met problemen ![]() ![]() Last edited by Kazzo : 09-01-2010 at 21:10. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originele NL'er ?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jow, en allerlaatste bouwjaar. Is vast ook iets waard hè? Ook geen schuifdakje trouwens.
|
|||
|
|||
![]() Tjemig , even heen en weer naar Dokkum om set nieuwe Grijze veiligheids gordels.
Voor de grijze (onbetaal baar, vol opitie's , 1,3 liter top sport , GLI ) Jetta en gelijk weer 2 pagina's vol met lees voer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht al waar blijft Alberto nou? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die stond naast een blauwe G60 met mooie VR6 er in voor 250,- euro ![]() die waar die recaro's in komen voor 35,- euro en die gratis MHW achter lichten je kent hem wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o ,die gast ,ja ken ik wel vaag ja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jouw bumpers hebben mijn Recaro's betaald. ![]() Althans, voor het grootste deel. De vergoeding van dat kleine bultje dat iemand in die imitatie achterbumper heeft gereden, die ik bij je vandaan heb, bracht buiten de verzekering om genoeg op om dat hele setje bumpers te dekken, plus 'n setje Recaro's op 5 tientjes na. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ja brood man , verkoop niet alleen maar bagger ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben nog steeds blij met de bumpers. ![]() Ik probeer gewoon telkens meer onderdelen bij je weg te kapen, zodat ik dalijk net zo'n dikke bak bij elkaar heb als de jouwe. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan natuurlijk op MP voor de 'goede' prijs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mafkees, ben blij als ik die ketel aan 't lopen krijg voor de voorraad fossiele brandstoffen op is. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() OWNED
![]() ![]() Ik vond die witte juist de minste Jetta :S Alleen verlaagd en paar zout en peper potjes wielen ![]() |