![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat wel netjes maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Denk dat het zonder onderste boos kijkertje mooier staat dat ben ik dan maar verder
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is en blijft ook jou auto ![]() Een Rallye-front zal hem zeker HEEL goed staan ![]() Ik vond dikke (g60) bumpers al dik maar die van is nu nog "dikker" ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb het gister even Live mogen bekijken , kan zeggen dat het op de foto's
dikker lijkt dan het in het echt is past er super goed bij , in de lijn van de auto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ieder zijn eigen ding, maar lijkt best goed hoor,netjes zo
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet 't niet!
Ik kan maar geen oordeel vellen. Misschien maar goed ook ![]() Ik vind hem gaaf staan, maar matzwart op een rode.. ook/of misschien wel beter?! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het zeker kunnen, mensen zoek toch altijd de vorm van de orginele onderlip ik weet zeker zodra mensen dit vaker gezien hebben ze het mooier gaan vinden.
ik vind hem super! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog een set originele mistlampen liggen voor een Audi 100 van 1990. die zijn bij mijn weten wel breder. Ik weet alleen niet hoe het met de hoogte zit. Kan het nu ook niet na kijken, want ben verhuist, en de V.A.G. delen liggen nog in Groningen. ![]() Stuur anders maar een PB-tje bij interesse. ![]() Voor de rest moet ik zeggen, dat ziet er goed uit! Staat best knap zo, lekker dik, zonder echt op te vallen. ![]() Gr. Ed
|
|||
|
|||
![]() Quote:
@wytze, Wat ik me even afvraag. Heb jij die spoiler gewoon omdat het een zeldzame is of omdat je het toch wel mooi vind. Ik heb het idee dat je het toch niet helemaal geweldig super mooi vindt. Maar dat het je er gewoon omgaat dat je een zeldzame spoiler hebt liggen. No hard feelings hoor ![]() Maakt je project niet minder "dik " ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het een mooie spoiler. Zeker voor deze auto. Wit en apart
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk niet dat-ie de halve wereld heeft afgesurfd voor een spoiler die hij niet echt mooi vindt... ![]() Ikzelf vind een accessoire, die ook nog eens exclusief is, wel wat 'extra's' hebben; dus het één sluit het ander niet helemaal uit! Trouwens; zit-ie er nu al op, Wytze? ![]() EDIT:...ik zit ff niet op te letten, fotos staan al een paar posts terug; staat erg mooi!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-12-2009 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() Achja...vanaf `n foto kan iedereen wel z`n mening geven... vaak lijkt het in het echt toch anders..en ik heb het gevoel dat deze spoiler op de foto`s minder mooi lijkt dan in het echt. Denk dat het wel een dikkere jetta is geworden zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Okay , dit is dus nu ook alweer klaar.
![]() Wat ga je nu doen voor het nieuwe seizoen? Ik denk dat dit misschien wel wat voor jou is Wytze. More power!! Heb je weer wat speciaals , en het houd je weer even van de straat. ![]() http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4678625&page=1 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dikke 150PK pompverstuiver TDI erin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() rallye voor en achterschermen
|
||||
|
||||
![]() Zo lang naar gezocht en nu zit het eronder! Erg gaaf!
Fan harte! |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al zei ,ik maak de auto zoals ik m zelf mooi vind !
En ik ben zelf erg tevreden over het resultaat ! Als ik het volgens de 'forumregels' de auto moest maken hield ik met de hele zooi op , want het gaat er toch om wat je zelf mooi vind toch? Ik vind het eigenlijk best wel leuk ,alle commentaren hoor ,ik ben de afgelopen jaren al heel wat gewend ,en ik respecteer ieders mening over de spoiler en auto ![]() Volgend jaar (nou ja ,over 1 dag is dat al weer zover ![]() Ik heb zolangzamerhand bijna alles op en aan de auto wat ik zocht de afgelopen jaren ,want dit idee van deze kamei spoiler loopt ook al heel lang, net zoals de zoektocht naar de achterspoiler ,de Gli recaro's ,het usa dashboard , de dikke intercooler ,het bouwen van de de uitlaat ,enz enz ,.... En zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal (kleine) dingen die op het verlanglijstje staan .....Ik wil er iig volgend jaar wel meer in gaan rijden ,en eens genieten van de auto ![]() ![]() Trouwens zo'n G lader op een diesel ....... lijkt me nog wel eens leuk om te gaan doen , iemand nog een oude g lader liggen in de schuur? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Trouwens zo'n G lader op een diesel ....... lijkt me nog wel eens leuk om te gaan doen , iemand nog een oude g lader liggen in de schuur?
ja zekers wel. ben benieuwd hoe het staat in het echt die spoiler. en wytze ieder zijn eigen ding anders reden we allemaal in de zelfde auto om. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Polo G40-D, Zou leuk zijn om dan een Jetta G60-D te bouwen!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg Henri Lloyd de TWEEDE ![]() ![]() ![]() Staat ERG goed int echt, vanmiddag even wezen gluren ![]()