![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heb dus perongeluk de bougiekabels verkeerd aangesloten op de verdelerkap,
Weet iemand zo in welke volgorde ze zitten? B.v.d. Erik |
#2
|
||||
|
||||
![]() Wat voor auto/blok hebben we het over?
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() vergeten te melden
Golf 1 met een 1.5JB |
#4
|
||||
|
||||
![]() 1 3 4 2
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#5
|
||||
|
||||
![]() En waar moet ik beginne met de 1?
Want dat is nou eigelijk mijn probleem |
#6
|
||||
|
||||
![]() Haal de kijkdop uit je bak (als hij er al inzit), zet de markering op het vliegwiel gelijk met het pijltje in het kijkgat. Waar je rotor nu naar wijst moet bougiekabel 1 aan komen, en dan in de draairichting sluit je de rest aan op volgorde.
(je hebt overigens 50% kans dat je de goede te pakken hebt op bovenstaande manier, want je kunt ook zuiger 1 boven hebben staan in de uitlaatslag. Draai om het zeker te weten bougie 1 eruit en voel met je vinger op het gat wanneer hij compressie opbouwt - die slag moet je hebben)
__________________
Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Bedank!
Nog eens handig zoon snelle service Mag dicht |
#8
|
|||
|
|||
![]() Kan makkelijker.
Haal je verdelerkap er af, onder waar nummer 1 komt zit een streepje op je ontsteking. Geen gedraai aan de krukas etc. dan met de klok met 1-3-4-2 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ja, als de vorige eigenaar daar op gelet heeft ja
![]()
__________________
Quote:
|