![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe druksensors + slangen op de carbs Alleen nog ff kijken waar die slangetjes aan komen aangezien ik begrepen had dat deze wel nodig waren en vandaag nog ff blindplaatje maken voor op t kopje kleppendeksel is tijdelijk tegen t stof etc de ander ligt veilig weg geborgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi blokje
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit man !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() thnx
![]() |
|
||||
|
||||
![]() met blindplaatje |
|
||||
|
||||
![]() Mooi kunstwerk voor in de woonkamer
![]() Ik hoop dat je uit gaat komen met die luchtfilterbak. |
|
||||
|
||||
![]() Die steun van onderblok naar carbs doet op 't moment niet veel, je kan beter de originele steun gebruiken/vermeubelen. Een stukje strip is totaal niet sterk wanneer het op druk belast wordt.
De originele steun heeft gezette randen, waardoor het een U-profieltje wordt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoveel druk zal er niet opkomen lijkt me, de carbs zelf zitten ook vastgeschroefd. Om alleen het trillen op te vangen is dit toch een prima oplossing? |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat ook trillen. Dat bedoel ik.
|
||||
|
||||
![]() ori steun??? die hebt ik niet eens geloof ik..... als jij die nog hebt liggen martijn wil ik die wel van je overnemen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() cool blokje
daar komt die witte klepdeksel op ? hoeveel vermogen komt er zometeen uit als ie klaar is (ben er totaal niet in thuis) zal wel lekker klinken had zelf ooit een 1.9 16v zetec met twee 45 dubbele webers dat was fun klonk geweldig was helaas een ford dus snel gaar (hahahah) nou succes nog ff grtjs andy
|
||||
|
||||
![]() vanavond ff met de knikkerbusse bezig geweest :P koelleiding ff zwart gemaakt staat best wel mooi dus ik denk dat t blok ook maar zwart word op de kop na dan en de bak maak ik dan donker grijs oid
en ff geprobeerd t bakrubber te monteren die ik vandaag ook opgehaald heb maar damn das een bitch dus die mot ik echt ff onder de pers gooien ergens.... terwijl de oude er zo uit kwam maar goed dus was ook goed rot! morgen nog ff een druklager voor de bak ophalen die was nog niet binnen! @2sneaky bora idd dat witte deksel komt hier op ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schiet nou lekker op he
![]() hoeft geen olifant aan te hangen ![]()
|
||||
|
||||
![]() @de pul schiet idd lekker op nou met alle kleine grut aanschaffen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 10 kilo is wel veel hoor
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() echt gaaf. Ik ga ooit ook het blok uit de polo dik maken. Maar dat duurt ff want de portemonee begint leeg te raken. Succes met de verdere bouw.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die ligt nog wel in de schuur ![]()
|
||||
|
||||
![]() @martijn gooi dan ook ff die binnenste diskap der in
![]() weer nieuwe goodies binnen :P ![]() ![]() Deze carterbeschermer beschermt niet alleen het carter maar werkt ook als een verstevigingsframe voor de onderste draagarm bevestigingen. Geweldige upgrade voor de stijfheid en wegligging van de auto |
|
|||
|
|||
![]() mooie aankopen weer ! (als je zaterdag mijn koppie komt ontkleppen kan ik dat rubber er wel ff voor je in persen bij mij op de zaak
![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() check je eigen topic
![]() |