![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis vandaag toch vrijdag? zeg maar hoelaat ik ben om half 4 zeker uit. dan kan ik wel ff langskommuh op de herven zeg het maar! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
post er eens plaatjes van ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zwatelaar? dat is .....? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een prijs van het programma Kopspijkers......voor een of andere sukkel met domme uitspraak of iets dergelijk..... Volgens Kopspijkers --> Een 'zwatelaar' is iemand die uit zijn nek kletst, iemand die met twee monden praat, iemand die irritant is, een persoon die vervelend doet, dom is, of iemand die een grote fout of vergissing maakt. Aan het einde van het seizoen wordt de Gouden Zwatelaar uitgereikt aan de ergste en grootste zwatelaar die we zijn tegen gekomen. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() tja zo kan het ook:
vindt het er niet uitzien, maar respect voor het werk! zelfs de bumpers zitten aan de carosserie vast, maar toch vindt ik hem lelijk
|
||||
|
||||
![]() De overeenkomsten naar mijn idee: de A-stijl staat onder dezelfde hoek en de achterlichten zijn hoog geplaatst. Door die vlakke achterruit kan de Leon dan wel met zo'n beetje ieder coupé-achtig model vergeleken worden. Vind de Leon meer op een Alfa Sud lijken eigenlijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() toch blijf ik erbij....
![]() ![]() Last edited by Pedaalemmer : 02-01-2006 at 18:26. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft n leuke photoshop, meer ook niet....
|
||||
|
||||
![]() Maar het feit dat iemand anders er ook zo heeft gedacht...zegt al meer dat er meer is tussen corrado en leon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens VW zelf moet hij er ongeveer zo uit gaan zien. Lijkt niet echt op een leon ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() naja die reactie is niet helemaal goed van mij...maar ik blijf erbij dat de leon afstamt van de corrado..
dit is meer een echte opvolger...hij heet niet voor niets scirocco.. ![]() ![]() |