![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nu, drie maanden later, alweer toe aan wat anders?
Leuk zo, aanmelden in april, maandje later aan de auto beginnen, en drie maandjes daarna staat ie weer voor een toch wel behoorlijk bedrag hier op 't forum. ![]()
|
||||
|
||||
![]() chris, ga es brood bakken alsjeblieft...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom nou, dit is toch langzaamaan te debiel voor woorden, dat zich iemand aanmeldt, en nog geen half jaar later die toch zo prachtige auto voor een enorme smak geld te koop zet. Niks informatie delen, niks mensen helpen, niks gewoon gezellig samen één hobby hebben... Volksforum gaat om verkopen en centen verdienen. Grappig dat net al die Amerikanen van het zo op geld en winst beluste VWVortex deze kant uit komen omdat het hier nog wel gezellig is, en het nog niet om de centen gaat... nog...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het feit dat ik me hier heb aangemeld heeft helemaal niets te maken met geld verdienen.. Ik heb ook nog een Kever die op dit forum staat en als de Golf verkocht is zal er ook weer een VW komen. Ik post misschien dan wel niet zoveel maar lees wel bijna dagelijks op het forum. "een enorme smak geld.." valt toch ook wel mee als je ziet hoe goed en mooi de golf is. Vind er maar eens 1 van die leeftijd in deze staat. En dan met de nieuwe schroefset en velgen e.d. € 1650,-... Het is natuurlijk ook een vraagprijs. Ik verander nou eenmaal graag van auto, maar heb echt geen haast met het verkopen. Maar als je op dit forum niet mag verkopen hadden ze geen verkooprubriek gemaakt dacht ik...
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |