![]() |
|
|||
|
|||
![]() HEy,
Ik heb de Corrado van VW power opgehaald vandaag ![]() ![]() ![]() Foto's volgen ![]() Heeft iemand ook toevallig een orgineel NL instructie boekje ? (eventueel van de Radio? ![]() Last edited by ice_killer : 11-07-2009 at 19:26. |
|
||||
|
||||
![]() Als je het koelsysteem compleet leeghaalt mag er ook G12 in.
|
||||
|
||||
![]() En een motor(olie)temperatuur van 100-105 is niet abnormaal.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het over de koelvloeistof
![]() opes gemist in de eerste post : ff editen :P |
|
|||
|
|||
![]() hoi ice.
is normaal hoor ![]() don,t worry. |
|
|||
|
|||
![]() ZO hoog ? Apart ... temp meter geeft onder de 30 Km/h 105-110 graden aan, bij het rijden heel iets onder de 90.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() weet iemand toevallig als er een zender is die op een lagere temp de fan in de 2ste stnad laat draaien? IPV 110, 100 ? of 105? (wat al erg warm is)
|
|||
|
|||
![]() schop
![]()
|
|||
|
|||
![]() Is niet normaal.
Moet gewoon constant 90 aangeven tijdens normaal rijden. Of de koelvloeistof wordt echt zo warm, of de sensor voor de meter / meter zelf of bekabeling is niet goed. Ben jij trouwens Citroenmonteurtje op Problemcar ?
|
|||
|
|||
![]() Yup, hoezo ?
![]() Tijdens het rijden blijft hij net iets onder de 90 graden (zeg maar 85), alleen bij stat. draaien (file oid), dna loopt de meter op naar een 105-110 graden, en daar houdt ik niet zo van ![]() liever dat hij iets te vroeg aanslaat dan te laat ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tempzender en koudere theremostaat bij Ruud16VG60 besteld
![]()
|
|||
|
|||
![]() Temp zender en Therostaat binnen, Ruud Bedankt voor de snelle service
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is de kleur van de temp zender? |
|
|||
|
|||
![]() groen, die ik van ruud heb gekregen
|
|||
|
|||
![]() probleem opgelost?
|
|||
|
|||
![]() spul nog monteren, vervangen gelijk de D-riem en waterpomp heb ze al besteld. en spanrol
![]()
|
|||
|
|||
![]() @ dennis yup, vandaag het spul vervangen
![]() D-riem, Spanrol, Waterpomp (compleet huis), Thermostaat, Temp zender en nieuwe koelwater ![]() ![]() ![]() Moet nog wel een Krukaspoelie hebben (rubber is uitgeslagen ![]() ![]()
TK VW Corrado 9A Last edited by ice_killer : 05-09-2009 at 14:12. |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij is mn Corrado een drinker =)
400 Km op een 55 liter =( volgens MFA 11.2-10.5 op 100Km. Gaan de Lambda sondes vaan stuk bij de Corrado, anders moet ik ff zelf een aftak draadje maken :P om de spanning van de lambda te controleren. PS, hoe kun je hem uitlezen, en wel lampje moet knipperen om de code te achter halen ?
|
||||
|
||||
![]() Ga je ook nog een foto posten van je corrado?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is best veel ja, mijn doet 5,5 tot max 7,5 liter op 100 km.
En dat met dik 2 ton achter de kiezen....niet verkeerd!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |