![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehe, ik vind de Cookies ook leuker staan
![]() De Yokohama's voor op de vooras had m'n pa vandaag al binnen gekregen! Ik had ze maandag pas verwacht. Kan ik de kever dit weekend toch nog Budel-ready maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() yokohama's A539 daar heb ik ook nog een setje van, fijne bandjes !
gr.Martijn
|
|||
|
|||
![]() yokohama's A539, daar zoek ik nog steeds 2 bandjes van 195/50/15, ik kan ze nml nergens meer vinden op internet....
het zijn echt super banden! |
|
||||
|
||||
![]() Om de naafkapjes erop te krijgen moeten er rondom 10mm dikke spoorverbreders onder. Komt misschien ooit nog, maar is het nu even niet belangrijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er tof uit zo!
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem geslaagd!! staat wel leuk, misschien nog een bumpertje erop?
door de et waarde staan de velgen voor wat naar binnen, door die 10mm spoorverbreder zouden ze wel mooi in de kuipen komen te staan.
|
||||
|
||||
![]() Thnx!
![]() Het praktische voordeel van 10mm spacers is ook dat ik dan maximaal in kan sturen zonder dat de band tegen de draagarm komt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij de Boxer twee KYB schokbrekers opgehaald en gelijk maar gemonteerd. Dit rijdt echt 10x beter dan lekke fietspompjes!
![]() In principe ben ik klaar voor Budel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wiellager voor, die zijn zo vervangen. meestal is de lagerschaal nog wel goed en is het helemaal een eitje.
|
||||
|
||||
![]() Nope, achter. Aan de voorkant had ik ze al vervangen (remtrommel > schijven ombouw).
Ik heb net het rechter wiellager er al uit gechopt en hier zat wel degelijk speling op. Dus morgen even twee nieuwe halen en diezelfde avond er nog inzetten. Dan is het zeker weten in orde ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Alleen achter misschien iets laten zakken? De rake is wel mooi, maar de wielen staan zo alsof er geen motor in zit..
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat goed die porschehoepels, nu nog een dikke 2L turbo erin!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil 'm best nog wel iets laten zakken achter, maar ik ben dan bang dat de banden tegen de binnenkant aan gaan lopen. Momenteel heb ik een ruimte van ongeveer 1cm. Na budel moet ik eens gaan passen met 10mm spacers ipv de huidige 5mm.
![]() Een "dikke" motor komt er nog wel een keertje, maar geen 2L turbo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer terug van Budel. Erg veel fun gehad en mooie auto's gezien. De sprints waren onverwachts best goed verlopen, de 1e prijs in de standaard klasse!
![]() ![]() Jammergenoeg kwam ik vrijdagavond er nog achter dat de sprintvelgen achter nog steeds aanliepen, dus heb ik maar besloten om met m'n straatset te sprinten. Hier wat foto's van Budel 2009 wat betreft mijn kever ![]() Startnummer 107 ![]() Snelste tijd op zaterdag; En de bijbehorende uitslagen; Klasse 1 pitlane ![]() Finale sprint; Finale score; Prijsuitrijking; En als afsluiter ![]() Naja, deze dan als afsluiter met een bijpassend verhaal eronder; Toen we zondag weer op huis aan wilde gaan, ging de kever erg bokken en er was niet meer mee te rijden. We hebben 'm toen achter moeten laten bij familie van Iv0 en hebben 'm vandaag opgehaald met de aanhanger. ![]() Things to do; - Nieuwe stabilisator voorop (krom gereden op de stalen rijplaten ![]() - Achter een stabilisator maken - Motor weer goed afstellen - Schakelpook bevestiging maken, draad beschadigd tijdens sprinten ![]() - Oliedruk, olietemp, en toerentellen erin maken - Spagetti uitlaat - Sprintwielen passend maken Vandaag heb ik al even naar de motor gekeken en waarschijnlijk zit het in de contactpuntjes (verbrand). Weer genoeg gesloopt dit weekend, nu weer maken ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 22-06-2009 at 23:18. |
|
||||
|
||||
![]() er werken maar 2 pics bij mij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu niet meer, is gefixt
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke pics... en gefeliciteerd,... niet slecht, eerste meeting, meteen prijs..
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
![]() Cool hoor, de snelste in je klasse!
|