![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zondag ophalen! Nou heb ik dus 2 verschillende types allycat velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat klinken?
Wat voor een uitlaat setup ga je gebruiken, neem toch aan dat er een spaghettie en een dikkere uitlaat onder komt of heb je zo`n powersprint uitlaatlijn? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() 4-2-1 en ik wil nog ff shoppen idd voor een leuke eindpijp etc
en dan klinkt het iets in deze richting ![]() http://s48.photobucket.com/albums/f...nt=40sstyle.flv |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
||||
|
||||
![]() Moet je anders eens kijken bij Powersprint hebben ze dacht ik een complete lijn voor zo`n 86c coupe weet niet of dat het zelfde is als een steillheck.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() of een mooie supersprint eindpijp..ook erg sjiek
|
||||
|
||||
![]() komt wel goed eerst eens een bak weten te scoren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan niet wachten om ook een blokje op te bouwen voor men polo..
Ziet er allemaal netjes uit, als ie straks erin hangt helemaal!!! |
|
||||
|
||||
![]() Als dat niet retro is....
Mooi bijpassend qua bouwjaar aan de polo en een hoogeveens product ![]() Edit: niet gekocht! Last edited by Der Ghopmeister : 15-06-2009 at 19:56. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is dus de Dandy Designer die wij gekocht hebben ![]() Gebouwd eind 70´s in de UK en een onbeladen gewicht van 395Kg! ideaal voor de polo dus en meer dan voldoende ruimte voor 4 personen. voortent zit er ook nog bij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij Bennink van machinefabriek Tiemens in hoogeveen de venturi's weer opgehaald -thumbsup- Die heb ik daar laten uitdraaien van 30mm naar 36mm
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel een kek ding, die vouwwagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker retro op vakaansie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Rukhaakje gemonteerd en de dandy wat gepoetst en gedaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zojuist even de schokbrekers vervangen voor een setje koni rood (instelbaar) dat in combinatie met de 60/40 H&R veren rijd echt super!(Stuiterd weer mooi
![]() De wiellagers achter ook maar even vervangen aangezien ik die ook goed begon te horen... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() omfg die vouwsleurhut is wel oldschool zeg.
Leuke polo en helemaal met die foto bij de dealer |