![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() is ne foto gevonden op het internet vanop een meeting wat ik gedaan had dam heb nog veel spaci over dus volgende week effe bellen naar dl design zij moeten men vering aanpassen zodat die spacie minder is :-) |
|
|||
|
|||
![]() dees week gaar de schroefkid binnen voor een aanpassing eraan
dan moet de rocco omlaag heb ook een afspraak met de garagist voor men nr-plaat spaci weg te lassen maar gaat pas in september gebeuren |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() hier nog eentje hoe hem momenteel ligt er komt nog een nieuwe set aan dan ligt de rocco helemaal tegen de bodem en staat hem ook gelijk |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wauw!! Super Rocco!!!
Helemaal gaaf! Tis toch echt wel 1 van de mooiste VW's van dit moment vind ik. En helemaal in deze kleur en met deze velgen!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci doet wel echt super dat te horen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vervolg ik weet zijn niet allemaal vw's bij mij in de club maar het gaat om mijn wagen he
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op deze foto lijkt de Scirocco echt extreem laag, ik bedoel dan de carroserie zelf. Erg mooi!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt op dat punt ligt de wagen ook mooi maar als je dan voor de wagen staat lijk het weer zo hoog nu eind deze maand moet dat normaal in orde zijn ![]() in de winter heb ik wat meer tijd en dat is te zien aan de volgende foto's in de volgende post van mij :-) |
|
|||
|
|||
![]() er was 1 ding wat me stoorde toen ik de wagen kocht
en dat was de nr-plaat spacy vanvoor dus ja laat je het een beetje slijpen lassen en spuiten met dit als gevolg :-) ![]() ![]() ![]() ![]() aahja ook maar ineens het vw logo weg gelaten als we toch bezig waren :-) |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een paar sfeer foto's van johny |
|
||||
|
||||
![]() Staat een stuk strakker zonder de kenteken uitsparing.Netjes gedaan hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci voor de reactie ben zelf ook super content zit ook geen enkel foutje meestal zie je wel iets aftekenen maar hier is alles perfect gedaan volgende stap beetje zakken naar moeder aarde ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prachtige scirocco! op de 1 of andere manier vind ik de velgen niet helemaal goed uit komen maar ik kan niet zeggen waar dat door komt. Misschien dat het door het bolle hart komt... wel een schitterende auto verder hoor, begrijp me goed...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dank je wel voor de reactie en van de velgen is het niet de eerste keer dat iemand me dat zei als ze de foto's zien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() we hebben niet stil gezeten
heb een nieuwe grill besteld in duitsland die zou ik als het goed is begin volgende week hebben dan zijn we deze week kabels aan het trekken voor de music voor de instal die ergens loop van de komende weken klaar moet zijn radio enzo blijft wel origeneel ik ben iemand die liefst de lijnen van de wagen wilt behouden zowel buitenkant als binnenkant . dan ben ik de dinsdag begonnen met de airride samen met eurobanden patrick in lanaken word een systeem van het merk d2 racing word aangesloten op 2 comprosoren in de loop van de komende dagen zullen wel genoeg foto's gepost worden |