![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha, jij bent de fietsenmaker uit Zoetermeer van de lowriderfietsen ![]() ![]() ![]() (Of sla ik de plank nu weer vreselijk mis :frown: )
|
||||
|
||||
![]() Quote:
That's me maar eh hoe zit dat nou ik dacht dat jij uit Leiden kwam maar af en toe zie ik de plaats Hoogeveen voorbij schuiven ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn vriendin woonde in hetzelfde dorp als waar Marcel Klok woont: Zuid-Wolde (dat ligt in Drenthe). Ik heb haar ontmoet tijdens de MIVW wintermeeting. Ze woont nu in een ander Drenths gehucht ![]() ![]() Hoogeveen ligt daar zo'n beetje tussenin.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I know, ben geboren in Hoogeveen en woon nu sinds 1993 in Zoetermeer. Vriendin in Zuidwolde mmmm dat is wel de plek om een vriendin te vinden :biggrin: Drie lieftallige dames uit dat dorp mochten zich ooit mijn vriendin noemen ![]() Een daarvan haar vader heeft of had een fietsenzaak daar.
|
||||
|
||||
![]() Maarja das alweer meer dan 15 jaar geleden :frown:
|
||||
|
||||
![]() De spoiler is een oud type tolledo spoiler,heb er zelf ook diverse malen een versleten.
Bestaat uit 2 delen en was toen ongeveer 60 euro per kant dacht ik. |
|
||||
|
||||
![]() HeHe eindelijk weer On-Topic
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die van de Seat Ibiza past iig niet, die bestaat uit 1 deel en krijg ik er met geen mogelijkheid op :S Nu maar op zoek naar die van een oud type tolledo dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kheb ze van de week 3 van zien rijden ziet er wel strak uit alleen op een golf3 is een vr6lip het mooiste daarbij komt dta die toledo lip net zo laag is ;D
|
|
||||
|
||||
![]() Het gaat me er niet om dat het lager moet zijn, maar ik wil wel een keer wat anders
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Baie dankie. Dis my ou Vento wat my broer nou besig is! Ek spreek Afrikaans wat 'n bietjie klink soos Neders... ![]() Hoop julle kan my verstaan ![]() Hier's 'n fotograaf van my nuutste Vento ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jy's 100% reg!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel erg mooi hoor! en als ik even mn best doe, begrijp ik prima wat je zegt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ek kan sien jy begryp alles wat ek gese het! Hahaha ![]() |