![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, en geen auto's maar polsstokken...
Spotte vanmiddag een rode einser Rocco op de A7 bij Drachten; JS in het midden van het kenteken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja wij ook, en als het goed is krijgen we vanaf volgende week riolering.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar zijn wij nog lang nog niet aan toe ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() op het zand pad rond Bergum ![]() vrouw/vriendin van Gerk , op de fiets al bellende ![]() Last edited by Alberto : 23-04-2009 at 19:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat idee kreeg ik ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit topic kan ook beter het "gespot in friesland topic" heten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de RT-XS-*5?? dat ie nog leeft zeg! het was niet echt een hele beste auto toen Jacco hem verkocht.. |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen woensdag ochtend gespot:
Golf Mk 1, wit, ATS classic (of soortgelijke 13"-ers), goed laag, pijp omhoog, zag er erg netjes uit. Vanaf de spoorwegovergang bij het station in Heerlen, tot langs het station. Rond 08:00 uur in de ochtend.
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 met gepolijste bbs-en met pech in Enschede bij het kruispunt bij de Intratuin, werd geholpen door 2 jongens in een blauwe golf 3
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een Ruska buggy,
Mettalic blauw met zwart dak. nederlands kenteken. staat bij mijn werk op de parkeerplaats. (oldenzaal) (nu, ten tijde van deze post) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dukes of harkema ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend was ik "toevallig" op bezoek bij de heren van Fasttech in Haaksbergen voor mijn dagelijkse hobby.
Mijn V40 T4 werd daar voorzien van een 3" downpipe met 200 cpi sportcat en een catback en jawel hij klinkt een stuk minder beschaafd, ouwe lullen / familie bak-uitstraling blijft maar nu met een verrassend geluidje! (chip volgt nog) Maar goed even on topic: Op de terugweg in Duitsland gespot (beetje om maar wel lekker) ![]() Verder stond er nog wat leuks binnen... Me like: ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Driesum...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb ik ook al een paar x gespot toen ik met me ex in breda was.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo spotten we nog eens mensen, daar in de 'bewoonde wereld' is het zoeken naar een speld in de hooiberg ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gistermiddag ruurd in de g60 !
Stiekum effe een blokje om ![]()
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 26-04-2009 at 00:54. |
|
||||
|
||||
![]() gisteren in drachten
![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren nacht rond 2 a 3 uur richting de CBR in Amsterdam.
een rode mk1 cabrio met gepolijste gully's? vanaf de haarlemmerweg richting het CBR. kwam me tegemoet rijden. was rond 2 a 3 uur snachts meen ik.. iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aan de noord of zuidkant??? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thv de jan van galen straat ...tja twijfel gevalletje ![]() |