![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit,ik ben zelf ook in het bezit van een polo steilheck bj 1983.
Ik zal proberen wat foto's te posten, [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] Groetjes Wilma
|
||||
|
||||
![]() hey das een bekende steilheck
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vandaag de polo ff een beetje gewassen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() zo alles weer lekker terug naar orgineel & basic ![]() Gisteravond alles weer terug geschroeft wat er orgineel ook in zat ben al die oldschool troep beu :P en heb meteen m'n radio der uit gedaan omdat die toch nooit aan staat.... |
|
||||
|
||||
![]() vandaag ff een mooi ritje met de polo gehad
![]() Heb even een Vw Motorsport inlaat opgehaald in Boxmeer en ben vanaf Boxmeer naar Ede gegaan om het kopje+pretstokje en carbs+VwM inlaatje te droppen bij Spottuning voor een kopbewerking en kleppen polijsten en de carbs voor de zekerheid ff na te laten kijken! |
|
||||
|
||||
![]() Intussen ook nog een leuke (en zeldzame?) set velgen op de kop getikt namelijk een setje Allycat Olympic´s
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en een leuk breed randje... ![]() Heb ze gekocht via MP zonder dat ik wist wat het exact voor velgen waren ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn mooie aparte velgen, die zie je niet vaak! Suc6 met het opknappen
|
|
||||
|
||||
![]() goed bezig man
![]() ik zou zeggen hou vol en ga zo door ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Zie ook linksboven in de laatste foto mijn (nu nog gele) Vw Motorsport inlaat! |
|
||||
|
||||
![]() MH Kopje
![]() ![]() ![]() ![]() tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 ![]() ![]() ![]() Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
|
||||
|
||||
![]() Had van m´n daily blokje (ff nog) de koppakking stuk dus weer ff gefixt en loopt weer als een zonnetje
![]() ![]() en de boel weer netjes schoongemaakt ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() MH Kopje
![]() ![]() ![]() ![]() tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 ![]() ![]() ![]() Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pakje van Remola autosport is binnen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|