![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
altijd, bij gelijkblijvende omstandigheden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een 'goedkope' schroefset onder de variant ,en er ook Nankang Ns2's onder ,maar heb geen last van glijden met nat weer hoor !
Alleen met optrekken slippen ze wel eens een beetje door met nat weer ,maar dan kan ook liggen aan het koppel van de motor natuurlijk (en de stand van het gaspedaal ....) ![]() Ik ben er verder wel tevreden over ! Zou ik dus toch maar eens kijken naar de camberafstelling !
|
|||
|
|||
![]() ![]() zonder Nangkang wil hij ook wel glibberen ik heb er ook geen probleem mee , netjes bandje |
|
|||
|
|||
![]() nouja dan zet ik er even een setje andere banden onder zodra het weer rotweer wordt,
banden zijn overigens niet getrokken, uitlijning is goed gedaan en de sporing ook, eens kijken wat ie dan gaat doen ![]() maar met droog weer heb ik er ook echt geen klachten over, dan is het een prima bandje met redelijk veel grip ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik krijg echt de indruk dat er bij nangkang nog wel eens verschil tussen de verschillende producties zit
bij mijn oude wielen heb ik de nangkangs eraf gegooit omdat ze levensgevaarlijk glibberig waren ook bij relatief mooi weer. en dat was niet in combinatie met meuk verlaging of getrokken banden het waren 195/50 r 15 banden op sebrings op een golf g60 met fk highsport schroefset. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja, bridgestone is ook zooi ![]()