![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey ik zie opeens een dashboardmat...Heb je die uit Amerika? Misschien close-up pics?
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi Peter! Ik zou d'r voor kiezen om aan de voorkant een amerikaanse plaat te monteren. Komt de usa look nog beter tot z'n recht.
Ik heb er een jaar mee rondgereden en nooit problemen mee gehad bij dagelijks gebruik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het Motip-spray is kan je dat er gewoon af krijgen met wat boenen! Maar hij had een andere set (ongelakt), maar die zal wel verkocht zijn..
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een setje us liggen in oranje. Die komen er weer op. Vind smoke echt mooi maar met de knippers voor en sidemarkers in oranje past het niet meer. Verder zitten ze natuurlijk precies volgens de specs kwa plaats. Denk dat de hoek van de foto wat vertekend dan.
Het dashboardmatje ligt er nu los op. Moet nog eens kijken hoe ik dat beter krijg. En us plaat voor de voorkant zou mooi zijn maar ik heb een mk1 achterplaat waar het kenteken op zit. Dan zou ik die door moeten slijpen. Had er ook al aan zitten denken iig. Wel mooier. |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n mk1 plaat verslijpen is toch niet zo'n punt.. die dingen kan je toch wel ergens voor weinig op de kop tikken?
Ik zou ervoor gaan!
|
||||
|
||||
![]() vandaag de us kniebalk binnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog updates van de laatste dagen weken.???
Ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() nee... wel de sidemarkers aangesloten. Maar geen tijd gehad voor foto's. Van het weekend de kniebalk erin en zal mooie foto's maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() we wachte af
![]() |
|
|||
|
|||
![]() super die golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
damn denk heb ik een keer wat anders heb jij hem al hahah vette updates weer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kniebalk is toch niet zo moeilijk te vinden ? nette update ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn die raamjaloezieën nog ergens te krijgen? Woah dat is wel über retro
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neej das wat anders, maar dacht eens STN1 voor te zijn met iets :P snap je haha voor de rest toppie hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, al vind ik 'm in de laatste setup vóór het westmoreland-front het mooist (ben niet zo van de USA-look, en zo'n Westmoreland snap ik sowieso nooit, zeker niet voor dat geld; maakt er in mijn ogen een brommobiel van
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen man,
maar watvoor chromen wieldoppen zijn dat op de allereerste foto? ik zou die wel op mijn ori wielen willen hangen volgend jaar (winter).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zijn de originele wieldopjes die op een gl horen. Zitten ook op de luxere mk2 modellen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaat je nu niet meer lukken ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben ik ook mee bezig haha :P eerst maar af wachten en anders neem ik ze van je over ! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() helemaal klaar voor der see 2009 alhoewel.... zoek nu een us middenconsole of basis afdekkap Last edited by stn1 : 22-03-2009 at 17:59. |