![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik verkoop hierbij mijn bijna complete auto, een origineel nederlandse MK2 G60 in een zeer zeldzame kleur.
De reden van verkoop is wijziging van de persoonlijke situatie. Als het aan mij gelegen had was ie nooit meer weg gegaan maar soms moet je keuzes maken in je leven. Nu ben ik dus aan de beurt die keuze te maken. Zoals omschreven betreft het een Golf GTI G60 3-deurs uit 1991, origineel nederlands, dus geen ingevoerde. Deze zijn bijna niet nieuw verkocht in nederland, dus al een zeldzaamheid op zich. Hij is groen van kleur, keurig onderhouden en voorzien van een zwart lederen interieur. De AFGELEZEN tellerstand is iets op de 3 ton, inmiddels heb ik de teller op 0 gezet in verband met een revisiemotor die ik klaar had staan. De oude motor is niet meer aanwezig, deze was defect. De auto staat momenteel op originele G60 wielen die wat aandacht nodig hebben. Veel mensen hier zullen de auto herkennen van deze foto: ![]() De vraagprijs voor de rollende complete koets met G60 velgen en zwart lederen interieur is 1500 euro. Met wat werk kun je dus een heel erg mooie G60 op je stoep hebben staan. |
|
||||
|
||||
![]() dus als ik het goed begrijp is het een komplete golf zonder motor.
hoe is de staat van de lak en zijn de bumpers en kokerset er ook bij.
|
||||
|
||||
![]() De auto is compleet met bumpers en lijstenset. Gewoon zoals op de foto maar dan zonder de wrd wielen en de complete motor ontbreekt. Het is echt een zeer strakke golf zonder deuken enzo! Is eigenlijk meer waard maar mijn prive situatie laat het niet meer toe dus wil ik er op korte termijn vanaf...
|
|
|||
|
|||
![]() waar af te halen?
|
|
||||
|
||||
![]() Omgeving Nijmegen. Hij is per direct af te halen. Complete kentekens liggen klaar dus betalen, overschijven en wegwezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat deze er nog?
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is deze verkocht
|