![]() |
|
||||
|
||||
![]() schijnt in Nieuwstadt geen zon?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() je kunt hella`s ook pimpen ![]() sorry, ONTOPIC dan maar weer...
|
||||
|
||||
![]() @: Knedel16vweber:
In Nieuwstadt schijnt nu geen zon is namenlijk nog niet aangesloten, hahaha hoop dat ik er een beetje meer mee ga zien dadelijk, zaterdag hoop ik hem nog aan te sluiten en anders is het volgende week ergens.. En die foto tsja het is geen volkswagen he.. maar die kapjes zijn wel leuk ja.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Waarom zit er eigenlijk een Jetta front in
![]() Gr Stijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ey Ron,
Lamp en kapje ziet er echt goed uit ![]() Kom je morge aaf weer schrapen bij de mac? ![]() Wij zijn der weer met un paar auto's dus! Greetz TCZL
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() @TCZL
Nee morgen niet bij de Mac.. @Stijntje Jetta front zat er al in maar als het mee zit dan kan ik misschien binnenkort een golf front ophalen.. Om eens te kijken hoe dat staat.. Vindt het Jetta front wel wat hebben, maar ben er een beetje op uit gekeken. Moet maar eens wat nieuws komen,., Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal wel meevallen toch? Het is niet zo dat hij even laag als de lip hangt ![]() Voor de rest ziet het wel leuk uit zo, en een golf front zal hem denk ik een stuk beter staan. Ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
![]() Jawel de lamp hang dan even lag als de lip is namenlijk geen kleine lamp haha..
Maar het is even wennen maar denk wel dat hij blijft zitten.. Ja een golf front ik weet het niet moet even kijken maar denk dat het er van gaat komen ja.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
beter dat het gaat komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tadaa..!!!
![]() ![]() Ben er wel uit dat ik eigenlijk nu echt de exnon eruit moet halen, want het komt niet mooi over met dat felle witte licht.. Verder is het erg mooi en echt naar mijn smaak. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() 3000k lampjes erin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee denk dat ik maar gewoon op normaal licht moet rijden 3000k lampjes zijn ook maar eigenlijk lampje pitjes..
|
||||
|
||||
![]() laat je binnenkort ook ff een foto bij dag licht zien.
ben er benieuwd naar.. mooie foto met dat hella kapje erop. groeten egon |
|
||||
|
||||
![]() Ja van de week maak ik wel even een foto in daglicht..auto staat nu bij de Tuner, voor wat kleine dingetjes..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Morgen krijg ik de auto terug met de nieuwe uitlaat en de nieuwe benzinepomp eronder, ook zitten dan de spacers op de achteras, zodat ik uitkom op ET-14 Foto`s zullen dan snel volgen in daglicht..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() en golf front?
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Knedel16vWeber: Ja misschien moet even kijken wanneer ik de tijd heb om met Renegade te ruilen, zit nu wat krap met de tijd..
Maar het komt er denk ik wel van..Moet toch eindelijk eens wat veranderen aan het uiterlijk van de auto. Zodat ik op meetings weer eens wat op foto`s kom te staan.. Vind het echt te gek als ik me eigen auto terug zie op het internet. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de auto terug..
Loopt echt 10x beter nu maar er is een ding wat ik mis en dat is de UNIEKE sound van mijn vorige uitlaat, man dit is echt super stil tegenover eerst. Ook laat ik nu nog geen foto ien van de demper want die moet nog worden aangepast worden hangt wat laag en er moet een ander eindstuk op komen. Er wordt namenlijk terug een stuk RVS van 65mm schuin op gelast. (nu 112mm eindpot).. Gr Ronnie